Search

رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟

رنگ هلویی مخملی؛ رنگ سال 2024

فهرست مطالب

رنگ ترند سال ۲۰۲۴ میلادی هلویی معرفی شده که طیف این رنگ بین نارنجی و صورتی است. دلیل انتخاب این رنگ این است که باعث افزایش انرژی، بهبود روابط و گرما در زندگی می‌شود. از آنجایی که موسسه پنتون قبل از شروع سال جدید رنگ سال را معرفی می‌کند، شما می‌توانید با این کد رنگ  024_65_27 که در پالت رنگ‌های پنتون مشخص شده است رنگ ترند شده را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری درباره رنگ ترند سال 2024 بدانید به شما پیشنهاد می‌کنم این مقاله سایت سورنا چرم را مطالعه کنید.

رنگ سال 2024 در پالت رنگ‌های پنتون

دلیل انتخاب رنگ هلویی به عنوان رنگ سال جدید میلادی

در واقع رنگ هلویی نوعی رنگ نارنجی به حساب می‌آید که از ترکیب رنگ قرمز و زرد می‌توان آن را به وجود آورد. معمولا رنگ‌های سال میلادی را باتوجه به احساساتی که مردم دنیا با آن درگیر هستند انتخاب می‌کنند. در ادامه به برخی از دلایل انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال اشاره شده است:

رنگ سال 2024

  • افزایش انرژی: می‌توان گفت این رنگ انرژی فوق العاده‌ای دارد که استفاده از آن انرژی و مثبت اندیشی را وارد زندگی شما می‌کند.
  • بهبود روابط عاشقانه و افزایش آن: رنگ هلویی به عنوان نماد عشق معرفی شده که استفاده از آن در زندگی روزمره باعث افزایش احساس دوستی و بهبود روابط عاشقانه می‌شود.
  • به وجود آورنده حس آرامش: از آنجایی که این رنگ تناژ گرم و آرامی دارد می‌تواند حس آرامش را در دل شما زنده کند.
  • ایجاد خلاقیت و نوآوری: با استفاده از این رنگ حس خلاقیت و نوآوری در شما شکوفه می‌زند که باعث می‌شود اید‌ه‌های جذابی را در زندگی خود عملی کنید.
  • از بین بردن استرس: استفاده از رنگ هلویی استرس شما را کم می‌کند و به شما کمک می‌‌کند تا آرامش خود را بدست آورید.

دلیل انتخاب رنگ سال 2024

در سال 2024 چه رنگ‌هایی را با یکدیگر ست کنیم؟

شما باید هنگام ست کردن هوشمندانه فکر کنید، زیرا رنگ هلویی با بسیاری از رنگ‌ها تضاد دارد. در ادامه به برخی از رنگ‌هایی که می‌توان با رنگ هلویی ست کرد اشاره شده است:

  • هلویی و سورمه‌ای: از آنجایی که رنگ هلویی، رنگی روشن است شما باید آن را با یک رنگ تیره ست کنید. بهتر است رنگ شلوار و کت شما سورمه‌ای باشد که آن‌ها را روی یک بافت هلویی تن کنید.
  • هلویی و سفید: رنگ سفید در کنار رنگ هلویی می‌تواند یک طرح جذاب را به وجود آورد. برای تکمیل استایل ترجیحا بهتر است شلوار یا کلاه‌تان به رنگ سفید و مابقی به رنگ هلویی باشند.
  • هلویی با طوسی روشن: رنگ هلویی با طوسی روشن می‌تواند چشم هر ببینده‌ای را خیره کند شما می‌توانید از این دو رنگ در دکوراسیون داخلی و استایل خود استفاده کنید.

ست کردن رنگ لباس در 2024

سخن پایانی

رنگ هلویی رنگی روشن است که پس از انتخاب شدن آن به عنوان رنگ سال 2024، تمامی طراحان مد و طراحان داخلی شروع به تولید محصولات خود با این رنگ کردند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از پوشیدن لباس‌های رنگی خودداری می‌کنید، بهتر است برای ایجاد انرژی در خود از اکسسوری، کیف و کفش هلویی رنگ استفاده کنید. اگر در سال جدید قصد دارید دکوراسیون داخلی خانه خود را تغییر دهید بهتر است کمی از رنگ هلویی استفاده کنید؛ زیرا این رنگ باعث ایجاد صمیمت می‌شود.

استایل های مختلف با رنگ سال 2024

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.