Search

رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

فهرست مطالب

هر ساله و پیش از شروع سال نوی میلادی، رنگ هر سال انتخاب شده و توسط کمپانی پنتون به جهانیان معرفی می‌شود. این شرکت حدود چهل سال است که الهام بخش طراحان و تولیدکنندگان مختلف از سراسر جهان می‌باشد. البته انتخاب رنگ سال توسط این کمپانی به 22 سال پیش برمی‌گردد و از سال 2000 بود که پنتون به عنوان یک منبع قدرتمند و البته غیررسمی برای معرفی رنگ هر سال شناخته شد. امسال هم همچون سال‌های گذشته این شرکت رنگی ناب و زیبا را به عنوان رنگ مد 2023 انتخاب کرده است

رنگ قرمز و بکر خاک‌های خلیج فارس. قرمز پرشین که از رنگ خاک قرمز خلیج فارس گرفته شده است و با نام ویوا مگنتو در این شرکت نام‌گذاری شده است، به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به تیپ و استایل خود و همخوانی رنگ‌های آن با رنگ‌های پنتون اهمیت می‌دهید، برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و خصوصیات رنگ امسال در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ سال 2023

همان‌طور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره شد، انتخاب رنگ سال، 22 سال است که به صورت مداوم توسط شرکت پنتون انتخاب می‌شود. این انتخاب تأثیر بسزایی در جهت‌گیری دنیای مد ایفا می‌کند. تولیدات اکثر شرکت‌های بزرگ جهان اعم از پوشاک و لوازم ورزشی، اقلام دکوراسیون و… بر اساس رنگ مد سال 2023 تولید می‌شوند.

انتخاب رنگ هر سال بر اساس تجزیه و تحلیل و بررسی‌های دقیق توسط کارشناسان پنتون انتخاب می‌شود. در مورد تاثیرگذاری رنگ انتخاب شده مطالعات بسیاری انجام می‌شود. در این انتخاب عوامل متعددی همچون دنیای مد، صنایع جدید و فیلم‌های در حال تولید، مقاصد جدید سفر، شرایط اجتماع‌تر و اقتصادی پیش رو، شرایط زندگی و لایف استایل و… مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین در این انتخاب روانشناسی رنگ‌ها بررسی شده و در نهایت رنگی انتخاب می‌شود که با تمام موارد اشاره شده مطابقت داشته باشد.

رنگ مد سال 2023  Viva Magenta 

رنگ مد سال 2023  Viva Magenta 

قرمز آتشین متمایل به رنگ گل رز (ویوا مگنتو) به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده است. طراحان در این سال برای دکوراسیون منازل، طراحی کیف و کفش، رنگ لباس سال 2023 و دیگر لوازم جانبی بیشتر تمرکز خود را روی این رنگ قرار می‌دهند.

 

خصوصیات رنگ ویوا مگنتو 2023

ویوا مگنتو که از خانواده رنگ قرمز به شمار می‌آید، رنگ محرکی است که همچون دیگر اعضای خانواده خود، نشان‌دهنده هیجانات سرکشی است که هر انسانی را برای ادامه زندگی به شور و هیجان وا می‌دارد. قرمز پرشین بین سردی و گرمی تعادل نسبی برقرار می‌کند و فضایی چندبعدی در میان دنیای واقعی و مجازی را پیش چشم ما باز می‌کند.

مفهوم رنگ سال 2023

ویوا مگنتو نشان‌دهنده آینده‌ای روشن و نویدبخش زندگی بهتر در آینده است. با قرمز پرشین با حالتی شجاعانه بر هر چیزی پیروز می‌شوید. این رنگ چشم‌انداز جدیدی را رو به دنیا باز می‌کند و قدرت رنگ را بدون هیچ حالت تهاجمی و به روشی قاطعانه به افراد منتقل می‌کند. قرمز خلیج فارس با قدرتی ماورایی انرژی خارق‌العاده‌ای ساتع کرده و به ما می‌گوید که باید به آینده خوش‌بینانه‌تر از قبل نگاه کنیم.  رنگ قرمز خلیج فارس در واقع با جذب نیروهای طبیعت، روح و روان را تقویت کرده و به انسان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند قدرت درونی خود را بسازند. پنتون با انتخاب این رنگ از تولیدکنندگان می‌خواهد که تأثیر و قدرت طبیعت را در کارهای خود از یاد نبرند.

رنگ مد سال 2023  Viva Magenta 

کد Coloro برای رنگ سال 2023 چیست؟

 این رنگ با کد PANTON 18-1750 نام‌گذاری شده است. در این کمپانی تمامی رنگ‌ها کدهای مخصوص به خود را دارند و هر سازمان و یا شرکتی که بخواهد رنگی انتخاب کند، از این کدها استفاده می‌کند تا رنگ انتخاب شده دقیقاً مطابق با همان رنگی باشد که مشتری انتخاب کرده است.

خصوصیات رنگ ویوا مگنتو 2023

رنگ سال 1402 چه رنگی است؟

چندین سال است که طراحان و تولیدکنندگان ایرانی نیز بیشترین تمرکز خود را روی رنگ انتخاب شده توسط شرکت پنتون قرار می‌دهند. از آنجا که ویوا مگنتو جزو رنگ‌های پرانرژی و قدرتمند محسوب می‌شود، برای فصل بهار که سرشار از انرژی و نشاط است، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود و بسیاری از خانم‌ها و حتی آقایان تمایل دارند لباس‌ها و کیف و کفش و حتی دکوراسیون منازل خود را با این رنگ ست کنند.

کلام پایانی

در این مطلب با رنگ 2023 و ویژگی‌ها و خصوصیات آن آشنا شدید. اگر به کفش چرم علاقه‌مندید و تمایل دارید کفش‌های خود را طبق رنگ سال انتخاب کنید، مجموعه سورنا ارائه‌دهنده انواع کفش چرم با کیفیت بالا و قیمت مناسب با رنگ مد سال 2023 می‌باشد. برای مشاهده مدل‌های متنوع این محصول و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید از صفحه محصولات سایت دیدن نمایید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.