Search

7 مدل کفشی که هر خانمی باید داشته باشد!

مدل کفش های ضروری برای خانم ها

فهرست مطالب

خانم ها دوست دارند در محافل و مجالس مختلف از لباس ها، اکسسوری ها و کفش های متنوعی استفاده کنند. کفش ها اگر با لباسی که پوشیده اید، همخوانی داشته باشد می توان جلوه لباس و اندامتان را بیشتر کرده و در نتیجه موجب زیباتر شدن استایل شما شود. اما این که برای هر لباسی و تیپی، یک کفش جداگانه تهیه شود، عملاً امکان پذیر نیست. از این رو 7 مدل از کفش های ضروری خانم ها را در این مطلب، معرفی کنیم. با داشتن این کفش ها، دغدغه ای برای پوشیدن لباس های مختلف نخواهید داشت.

کفش پاشنه بلند جلوباز و بند دار

یکی از کفش هایی که خانم ها به پوشیدن آن علاقه دارند، مدل های پاشنه بلند و لژدار هستند. این کفش ها جزو کفش های ضروری برای خانم ها بوده و در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی شده اند. از جمله آنها می توان به کفش های پاشنه بلند جلوباز و بند دار اشاره کرد که ظاهری فانتزی دارند و می توان آنها را با لباس های زیادی ست کرد. از آن جایی که این کفش ها دارای بند هستند، شما می توانید به هنگام استفاده از آنها، تعادل خود را به خوبی حفظ کرده و به راحتی راه بروید.

کفش پاشنه بلند جلو باز و بند دار، یکی از کفش های ضروری برای خانم ها محسوب می شود

اگر قرار است در مناسبت هایی نظیر جشن تولد و یا عقد یکی از نزدیکان و دوستان خود شرکت کنید، می توانید از این کفش ها استفاده کنید. برای انتخاب طرح و رنگ کفش می توانید به سلیقه و رنگ مورد علاقه خود، توجه نمایید. البته کفش های مشکی و براق را می توان با همه نوع لباسی ست نمود.

کفش پاشنه بلند جلو بسته

همان گونه که گفته شد، انواع کفش پاشنه بلند از کفش های مورد علاقه خانم ها به شمار می آید و دارای شکلی کلاسیک بوده و بسیار کاربردی هستند. زیرا می توان آن را با لباس های مختلفی ست کرده و در مجالس متعددی از آن استفاده کرد. این کفش ها به گونه ای هستند که هر کسی با هر سنی می تواند آنها را بپوشد. در واقع می توان چنین گفت که این کفش ها را می تواند در هر شرایطی و برای هر مجلس و مهمانی بپوشید؛ بنابراین می توان آن را به عنوان یکی از کفش هایی به شمار آورد که وجود آن در کمد هر خانمی لازم است.

کفش پاشنه بلند جلو بسته، یکی از کفش های ضروری بانوان است

شما می توانید کفش پاشنه بلند جلو بسته خود را از میان مدل هایی که دارای پاشنه توپر هستند انتخاب کنید. به این ترتیب به هنگام استفاده از آنها، پاهایتان به هیچ عنوان درد نمی گیرد.

کفش چرم زنانه

کفش چرم زنانه، کفشی است که وجود آن در کمد هر خانمی، ضروری می باشد. این کفش ها دارای جنسی بسیار مقاوم هستند؛ بنابراین با خرید یک جفت از این نوع کفش ها می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. البته این در حالتی است که چرم مورد استفاده در تولید آن از نوع چرم طبیعی و اصل باشد. این کفش ها بر اساس ویژگی های کفش استاندارد تهیه شده اند. از این رو به هنگام استفاده از آن ها، هیچ آسیبی به پاها وارد نخواهد شد. کفش چرم دارای انعطاف پذیری قابل قبولی بوده و به هنگام پوشیدن و یا درآوردن کفش با مشکلی مواجه نخواهید بود.

مشاهده محصولات کفش چرم زنانه

از جمله کفش های ضروری خانم ها، کفش چرم زنانه است

نیم بوت چرم زنانه

نیم بوت ها گزینه بسیار عالی برای استفاده در فصل های سرد یعنی پاییز و زمستان هستند. این کفش ها می توانند پاهای شما را در مقابل سرما حفظ کرده و ظاهر شما را شیک تر از آن چیزی که هست نشان دهد. نیم بوت چرم زنانه می تواند بهترین انتخاب برای خرید باشد، زیرا دارای انعطاف پذیری خوبی بوده و به دلیل کیفیتی که دارد در برابر سرما، دچار شکستگی و پارگی نمی شود.

نیم بوت چرم زنانه را می توان یکی از کفش های ضروری بانوان دانست

نیم بوت ها دارای مدل های مختلفی هستند که می توانید بر اساس سلیقه خود و لباس هایی که در این فصول می پوشید، آن را انتخاب کنید. بوت چلسی به دلیل نوع طراحی خاصی که دارد سال هاست که در بازار مورد توجه افراد با سلایق مختلف قرار گرفته و جزو پرفروش ترین مدل ها به شمار می رود. شما نیز می توانید یک بوت از نوع چلسی انتخاب کرده و استایل خود را به رخ بکشید.

کفش اسپرت پاشنه تخت

کفش های اسپرت با پاشنه تخت را می توان از کاربردی ترین کفش هایی دانست که هر کسی به آنها نیاز دارد. این کفش ها به دلیل این که دارای طراحی ارگونومیک هستند با شکل و فرم پا، هماهنگ شده و موجب می شوند پاها احساس راحتی داشته باشند. به همین دلیل است که گفته می شود کفش های پاشنه تخت، یکی از کفش های ضروری برای خانم ها هستند. شما می توانید برای پیاده روی و یا زمان هایی که قرار است به خرید بروید این کفش ها را پوشیده و بدون احساس درد، برای مدت طولانی راه بروید. در ضمن این کفش ها برای استفاده در محل کار، محیط دانشگاه و موقعیت هایی از این قبیل نیز بسیار مناسب هستند.

کفش اسپرت پاشنه تخت، یک کفش ضروری برای خانم ها

صندل تابستانی

گرمای تابستان باعث شده تا افراد به کفش هایی نیاز داشته باشند که بتوانند پاهای خود را از این گرما در امان نگه دارند. صندل های تابستانی همان کفش هایی هستند که به دنبال آن می گردید. در میان مدل های مختلفی که موجود است، صندل چرم زنانه بهترین مدلی است که می توانید آن را خریداری نمایید؛ زیرا چرم به دلیل ساختاری که دارد در برابر گرما مقاوم بوده و تحت تأثیر آن، تغییری در بافت. کیفیت آن ایجاد نخواهد شد. این نوع صندل ها می توانند پاهای شما را خنک نگه داشته و به سلامت آنها کمک کنند. شما با خرید این کفش ها می توانید در روزهای گرم تابستان برای مدت ها، پیاده روی کنید بدون این که با ورم کردن پاها و یا احساس درد در آنها مواجه شوید.

صندل تابستانی یکی از کفش های ضروری خانم ها

کتانی

 از مدل های دوست داشتنی انواع مدل های ضروری کفش زنانه، می توان به کفش های کتانی اشاره کرد. این کفش ها به دلیل ظاهر اسپرتی که دارند برای ست کردن با لباس های اسپرت مناسب هستند. اگر استایل اسپرت و راحت را دوست دارید می توانید این کفش ها را پوشیده و در یک جمع دوستانه حاضر شوید. این کفش ها، بسیار راحت هستند و به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده به هنگام پیاده روی و ورزش می باشند. می توانید آنها را به پا کرده و در ورزش های جمعی صبحگاهی شرکت نمایید. به این ترتیب پاهای شما به هیچ عنوان آسیب نخواهند دید. در ضمن این کفش ها در مدل های جذابی نیز تولید شده اند که حالت مجلسی دارند. پس برای استفاده در برخی مجالس هم می توان از آنها استفاده کرد.

کفش کتانی از جمله کفش ضروری خانم ها

 

کفش مناسب پیاده روی زنانه

کفش استاندارد پیاده روی یکی دیگر از کفش‌هایی است که باید داشته باشید. بدیهی است که همه ما ساعات از هفته را برای خرید به بیرون از خانه و بازار و پاساژ می‌رویم. در صورتی که کفش مناسب پیاده روی داشته باشیم، می‌توانیم از خرید خود کمال لذت را ببریم. این کفش‌ها اغلب کمترین میزان پاشنه را دارند و در قسمت پنجه کاملاً پهن طراحی شده‌اند. از این رو به هیچ کدام از قسمت‌های پا در هنگام پیاده روی فشار وارد نخواهد شد. برای پیاده روی هم می‌توانید از کتانی یا کفش‌های کالج استفاده کنید اما بهترین کفش پیاده روی، کفش‌هایی هستند که کفی طبی داشته باشد، زیره آن‌ها یا لژدار باشد و یا اینکه پاشنه آن 3 سانتی متری طراحی شده باشد.

کفش زنانه مجلسی

کفش مجلسی زنانه از جمله کفش‌هایی است که تنوع بسیار بالایی دارد. این کفش‌ها در رنگ‌ها، طرح‌ها و با متریال مختلف و با پاشنه‌هایی با اندازه‌های مختلف طراحی شده‌اند. اگر از جمله خانم‌هایی هستید که مهمانی‌های دوستانه زیادی شرکت می‌کنید و یا به مهمانی‌های رسمی زیادی دعوت می‌شوید، تعداد زیادی کفش مجلسی در خانه خواهید داشت. اما در بهترین حالت باید دو یا سه مدل کفش مجلسی خنثی در کمد داشته باشید. این کفش‌ها را می‌توانید با توجه به قد خود با پاشنه 5 تا 10 سانت انتخاب کنید. سعی کنید از رنگ‌های خنثی مانند سیاه، سفید، کرم یا قهوه‌ای کمک بگیرید. اما اگر مرتب به مهمانی می‌روید می‌توانید رنگ‌های مختلف و طرح‌های متفاوت را انتخاب کنید و در هر مهمانی با توجه به نوع لباس و رنگ آن بهترین کفش را انتخاب کنید.

ارتفاع مناسب پاشنه برای کفش

نمی‌توان یک استاندارد کلی برای همه کفش‌های زنانه ارائه داد. خانم‌ها با توجه به موارد زیر کفش‌هایی با اندازه مختلف کفش را انتخاب می‌نمایند. از جمله این موارد به نکات زیر باید توجه نمود:

  • محیط و شرایطی که کفش در آن پوشیده می‌شود

بدیهی است که کفش با پاشنه 20 سانتی متری را نمی‌توان در پیاده روی استفاده نمود و همچنین در یک مهمانی رسمی نمی‌توان از کفش کتانی استفاده کرد. اما بهترین ارتفاع کفش زنانه بین 3 تا 7 سانت متغیر است. کفش‌های لژدار در ارتفاع مختلف گزینه‌های بهتری هستند.

  • نوع لباس و مدل آن

کفشی که با لباس مجلسی کوتاه پوشیده می‌شود؛ کاملاً متفاوت از کفشی است که با لباس اداری پوشیده می‌شود. هر مدل لباس، کفشی با ارتفاع مناسب نیاز خواهد داشت.

  • شرایط و سلامت جسمانی

در صورتی که کمردرد دارید نمی‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید. اگر علاقه دارید که کفش با ارتفاع بلند بپوشید، بهتر است که کفش لژدار بپوشید.

تشخیص چرم اصل

توصیه می‌شود که همه کفش‌های خود را از چرم طبیعی انتخاب کنید؛ چرا که چرم درست مانند پوست انسان، نفس می‌کشد، برای پوست انسان مفید است و طول عمر بالایی دارد. برای تشخیص چرم می‌توانید روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • تست چین و چروک
  • خیس کردن چرم
  • سوزاندن چرم
  • بررسی پشت و سوراخ‌ها موجود در سطح چرم
  • بوییدن چرم

سخن پایانی

اگر با مطالعه این مطلب از کفش هایی که یک خانم باید داشته باشد آگاه شده و درصدد خرید هر کدام از آنها هستید، توصیه می کنیم خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید، زیرا در چنین مراکزی، کفش ها بر اساس استانداردهای تعیین شده تهیه شده و به فروش می رسند. به همین دلیل نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستند. برند چرم سورنا یکی از برندهای مطرح در دنیای کیف و کفش است. محصولات این برند از چرم طبیعی ساخته شده و دارای طول عمر و دوام بالایی می باشند. می توانید از مدل های مختلف کفش در سایت این برند، دیدن کرده و کفش مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه ای خریداری کنید.

 

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.