Search

نکات مهم برای خرید کیف زنانه چرمی

خریدکیف دوشی چرم

فهرست مطالب

یکی از مواردی که خانم ها همیشه برای خرید آن بی تاب و ذوق زده هستند کیف زنانه است. اگر شما هم جزء آن دسته از بانوانی هستید که به هنگان رفتن به مهمانی یا یک جلسه خاص سراغ کمد کیف هایتان می روید و اولین انتخابتان کیف چرمی است پیشنهاد می کنیم با این بخش از مقاله ما بیشتر آشنا شوید.

کیف چرم زنانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از چیزهایی که خانم ها همیشه برای خرید آن بی تاب و ذوق زده هستند کیف زنانه است. در کل داشتن لیستی از انواع کیف ها حس خوبی را به آن ها القا می کند. به ویژه آنکه اگر مدل آن کیف دوشی زنانه باشد. فرقی نمی کند یک کیف رسمی باشد یا یک کیف دستی مجلسی. در هر صورت جنس چرم و انواع کیف چرم زنانه همیشه جزء انتخاب های برتر خانم های خوش سلیقه ایرانی محسوب می شود. اگر شما هم جزء آن دسته از بانوانی هستید که به هنگان رفتن به مهمانی یا یک جلسه خاص سراغ کمد کیف هایتان می روید و اولین انتخابتان کیف چرمی است پیشنهاد می کنیم با این بخش از مقاله ما بیشتر آشنا شوید. چرا که ما در این بخش از دانستنی های خود قصد داریم تا اطلاعات کاملی درباره راهنمای خرید بهترین کیف چرمی زنانه در اختیارتان قرار دهیم تا با کمک آن بتوانید یکی از گزینه های جذاب را برای استایل خود و حضور در مهمانی ها انتخاب کنید.

معرفی کامل انواع کیف چرم زنانه

کیف چرم زنانه

 

قبل از پرداختن به مقوله کیف چرم زنانه بد نیست بدانید که چرم محصول دباغی شده پوست حیواناتی همانند گوسفند، بز، گاو و گاومیش می باشد که به دلیل خاصیت طبیعی و منطبق بودنش در ساخت و تولید انواع مختلفی از اکسسوری ها به کار برده می شود. کیف چرم زنانه هم یکی از همین اکسسوری های پرفروش است که به خاطر داشتن ظاهری شیک، جذاب و منحصر به فرد توجه و علاقه خانم های بسیاری را به سمت خود می کشاند. باید گفت که این مدل از کیف ها با هر نوع ظاهر و تیپی قابل هماهنگی است. اگرچه شاید در همان نگاه اول قیمت آن ها نسبت به سایر محصولات مشابه اندکی گران تر به نظر آید. اما دوام و زیبایی کار و همچنین تنوع بسیار بالا در طرح و مدل های آن امکان خریدی مقرون به صرفه را برای خریدارانش فراهم می آورد. انواع مدل های متنوعی که از کیف چرم که در بازار پوشیدنی های زنانه به چشم می خورد عبارت اند از:

  • کیف دستی
  • کیف مجلسی 
  • کیف رو دوشی
  • کیف لوازم آرایش
  • کیف های دانشگاهی و رسمی زنانه
  • کوله پشتی

 

تأثیر کیف چرم زنانه در فرم استایل آن ها

کیف چرم زنانه

در میان این همه اکسسوری از کیف های متنوعی که در بازار به فروش می رسد کیف چرمی زنانه در میان خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. کیف یکی از همراهان همیشگی خانم ها صرفه نظر از سن و استایلی که دارند می باشد، که وسایل مورد نیاز خود را در آن حمل می کنند. واضح است که انتخاب آن هم مفید و کاربردی باید باشد و هم ظاهری شیک و زیبا را برای استایل آن ها به ارمغان آورد. اگر شما هم جزء آن دسته از بانوانی هستید که به کیف زنانه تنها به عنوان وسیله ای برای حمل لوازم خود نگاه نمی کنید، انواع کیف چرم زنانه حق بالایی از انتخاب را به شما می دهد.

اگر دلتان یک سبک ساده و در عین حال شیک می خواهد پیشنهاد می کنیم مدل های ساده کیف چرم زنانه را انتخاب کنید. همچنین اگر به دنبال یک جذابیت خاص در مجالس و مهمانی ها هستید می توانید کیف های طرح دار چرمی را برای خود انتخاب کنید. در کل انواع کیف چرم زنانه نه تنها سبک و ظاهری خاص، زیبا و متفاوت را به شما هدیه می بخشد بلکه موجبات بالا رفتن اعتماد به نفستان را نیز فراهم می آورد.

مشاهده محصولات کیف چرم زنانه

ویژگی های اصلی کیف های زنانه

یک کیف زنانه چرم اصل و با کیفیت بایستی ویژگی های زیر را به همراه داشته باشد:

  • در مقابل آسیب های مختلف اعم از ضربه، نور آفتاب و… مقاوم است
  • انواع مدل هایی از این کیف از الیاف کاملاً طبیعی ساخته شده است
  • مدل هایی از این کیف را می توان با انواع اکسسوری های دیگر هماهنگ کرد
  • کیف چرمی زنانه ماندگاری و دوام چندین ساله دارد

در صورتی که تمایل به  دارید می‌توانید از سایت فروشگاه چرم سورنا دیدن فرمایید.

 

انواع کیف زنانه

همان‌طور که می‌دانید انواع کیف زنانه از جمله اکسسوری‌های بسیار مهم خانم‌ها است و اگر نتوانید در انتخاب آن نکات ساده اما مهم را رعایت کنید؛ تأثیر بدی در استایل شما خواهد داشت. یکی از این نکات شناخت انواع مدل کیف زنانه و استفاده از آن‌ها در موقعیت مناسب است. کیف‌ها با توجه به متریال استفاده شده در ساختشان و همچنین مدلی که طراحی شده‌اند به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

کیف مجلسی زنانه

کیف زنانه مجلسی نه تنها شما را در یک مهمانی دوستانه و رسمی برای جابجایی وسایلتان کمک می‌کند؛ بلکه زیبایی لباس و استایل شما را چندین برابر خواهد کرد و این کیف که اغلب به کمک چرم طبیعی ساخته می‌شود دارای زیبایی ظاهری خاصی است و در واقع اولویت اول طراح برای ساخت این محصول زیبایی بوده است تا کارایی. اغلب کیف‌های بزرگی نیستند و دارای اکسسوری‌های بسیار جذابی هستند که زیبایی ظاهری آن‌ها را چندین برابر نموده است. وجود یک سگک، طراحی به کمک نگین یا سنگ‌های گران قیمت، پارچه‌های گلدوزی شده و … همگی از المان‌هایی است که این کیف را به محصول زیبا و مجلسی تبدیل می‌نماید. این کیف هم به صورت رودوشی، هم دستی و هم در حالت بدون بند طراحی می‌شود. این شما هستید که می‌توانید با توجه به رنگ لباس و جنس آن بهترین گزینه را انتخاب کرده و استفاده نمایید. اصولاً کیف‌های مجلسی کارایی خاصی ندارند و تنها برای نگهداری از موبایل و کیف پول طراحی شده‌اند.

کیف دوشی زنانه

اغلب خانم‌ها در کمد خود تعداد زیادی کیف دوشی دارند چرا که این کیف‌ها کمترین دردسر را برای خانم‌ها دارند و در عین کاربری بالایی را هم فراهم می‌کنند. این کیف‌ها را می‌توان روی دوش خود بی اندازید و بند آن کاملاً قابل تنظیم است. به شکلی شما می‌توانید آن را به صورت یک طرفه نیز استفاده نمایید. این کیف‌ها در سایزهای مختلف طراحی می‌شوند. رنگ و متریال استفاده شده در ساخت این کیف‌ها بسیار متنوع است. این کیف‌ها قابلیت این رادارند که هم در مهمانی‌ها استفاده شوند و هم در اجتماع و محیط کار و دانشگاه استفاده شود.

کیف کلاچ

اگر به دنبال یک کیف زنانه کوچک هستید حتماً باید یک مدل از این کیف‌ها را داشته باشید. این کیف‌های کوچک بسیار جذاب طراحی شده‌اند و شاید حتی فضای کافی برای نگهداری از موبایل شما را هم نداشته باشند؛ اما جذابیت‌های بصری آن‌ها، زیبایی بخش استایل اسپورت شما خواهد بود. مخصوصاً خانم‌های جوان و نوجوان می‌توانند با استفاده از این کیف، حسن سلیقه خود را نشان دهند. این کیف‌ها هم رودوشی طراحی می‌شوند و هم به صورت دستی قابل استفاده هستند. هیچ محدودیتی در طرح و رنگ آن‌ها وجود ندارد و شما از این محصول می‌توانید در مهمانی‌ها، جمع‌های دوستانه، حضور در جامعه استفاده کنید. البته که این کیف‌ها چندان برای محیط کاری و دانشگاه کارایی نخواهد داشت.

کیف دستی زنانه

از دیگر مدل‌های کیف زنانه شیک باید به کیف‌های دستی اشاره داشت. این کیف‌ها بسیار جذاب هستند و شما باید آن‌ها را با دست بگیرید و در بعضی مدل‌ها امکان گرفتن آن با ساق دست وجود دارد. این کیف‌ها در نگاه اول آزادی عمل دستان شما را می‌گیرد و از این رو اگر یک خانم پرمشغله هستید نمی‌توانید از این کیف در محیط کاری و یا حضور اجتماع استفاده کنید. اگر به یک مهمانی دوستانه و رسمی دعوت شده‌اید می‌توانید از این کیف استفاده کنید. این کیف‌ها استایل رسمی دارند و اغلب توسط خانم‌های میان سال و جوانی استفاده می‌شوند که در محیط بیرون از خانه آزادی عمل دارند. پس می‌توان گفت اگر تمایل دارید که آزادی عمل دستتان را داشته باشید بهتر است از این مدل استفاده نکنید. در ساخت این مدل نیز هیچ محدودیت جنس و رنگ وجود ندارد. البته در ساخت این کیف‌ها اغلب از متریال محکم استفاده می‌شود تا وقتی کیف را با دست نگه داشته‌اید زیبایی ظاهر آن حفظ شود.

کیف کراس بادی

می‌رسیم به یکی از جذاب‌ترین انواع کیف زنانه یعنی کیف کراس بادی. در این کیف شاهد یک بند بلند هستید که می‌توانید آن را از یک شانه آویزان کرده و کیف را در قسمت جلوی بدن نگه دارید. این کیف آزادی عمل دستان شما را حفظ می‌کند، امنیت بالایی دارد و از همه مهم‌تر کاربری بالایی دارد. این کیف‌ها اغلب با تعداد زیادی جیب طراحی می‌شوند و از این رو شما می‌توانید تمامی وسایل خود را در آن‌ها طبقه‌بندی نمایید. از آنجایی که شما می‌توانید این کیف را در هر قسمت از بدن که تمایل دارید نگه دارید، امنیت بالایی برای شما ایجاد می‌کند؛ به طوری که اغلب آقایونی که پول و اقلام گران قیمت را حمل می‌کنند از این مدل کیف استفاده می‌نمایند. این کیف نیز دارای جنس، رنگ و مدل‌های مختلفی است که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد.

نکات خرید کیف چرم زنانه

اصولاً همه ما خانم‌ها تمایل داریم که کیف و کفش خود را از جنس چرم تهیه کنیم؛ چرا که زیبایی خاصی دارد، ماندگاری بالایی داشته و نشان از حسن سلیقه ما خواهد داشت. اما قیمت کیف چرم نسبت به دیگر مدل‌ها بیشتر است و از این رو باید در انتخاب کیف تمامی دقت خود را به خرج دهیم. از جمله این نکات به موارد زیر می‌توان اشاره داشت:

  1. در انتخاب رنگ کیف دقت کنید تا با کفش شما در یک تناسب رنگی (هم رنگ یا در رنگ‌های متضاد) باشد.
  2. اگر رنگ خاصی را برای کیف انتخاب می‌کنید، دیگر لباس‌های چرم شما نیز باید در آن رنگ انتخاب شوند.
  3. کیف چرم نیاز به مراقبت دارد و باید مرتب از آن استفاده کنید تا پوسته پوسته نشود.
  4. به استحکام یراق‌آلات توجه نمایید چرا که به اندازه جنس رویه کیف با اهمیت هستند.
  5. دقت کنید که کیف برای نیازهای شما مناسب باشد. یعنی انتظار خود را از کیف بدانید و با توجه به آن خرید خود را ثبت کنید.
  6. بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که چندین بند دارند تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرده و آزادی عمل دست‌ها را با تناسب با نیاز خود داشته باشید.
  7. دقت کنید اکسسوری‌های استفاده شده در کیف نیز کیفیت بالایی داشته باشد؛ چرا که ممکن است سنگینی یک اکسسوری ماندگاری کیف را کاهش دهد.
  8. به دوخت کیف نیز نگاهی بی اندازید، چرا که هر چقدر چرم استفاده شده در کیف بالا باشد؛ اگر دوخت مناسبی صورت نگیرد؛ کیف خیلی زود زیبایی خود را از دست خواهد داد.
  9. از روش‌های تشخیص چرم طبیعی استفاده کنید و مطمئن شوید که چرم استفاده شده اصل باشد.

 

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.