Search

انواع کفش پاشنه بلند زنانه [15 مدل پر طرفدار]

انواع کفش پاشنه بلند زنانه

فهرست مطالب

یکی از کفش هایی که بانوان به استفاده از آنها، علاقه زیادی نشان می دهند کفش چرم پاشنه بلند می باشد. این کفش ها، شما را قد بلندتر نشان داده و باعث افزایش جذابیت های ظاهری شما می شوند. در حال حاضر، انواع مختلفی از کفش های پاشنه بلند، طراحی و تولید شده است که در سرتاسر دنیا، بانوان آنها را برای مصارف معمولی و استفاده در مجالس و مهمانی ها، به کار می برند. در این مقاله انواع کفش های پاشنه بلند زنانه را معرفی می کنیم.

کفش Pumps

کفش های پامپ، یکی از شناخته شده ترین کفش هایی هستند که بانوان از آنها به عنوان کفش پاشنه بلند مجلسی استفاده می کنند. البته این مدل را می توان در مکان های رسمی نیز استفاده کرد. طراحی ویژه و بسیار شکیلی که این کفش ها دارند باعث می شود تا اندام شما زیباتر دیده شود. ارتفاع این نوع کفش ها نیز به 8 سانتی متر می رسد.

کفش Ankle Strap Heel

منظور از کفش های Ankle Strap Heel، کفش پاشنه دار است که در آن، بندی برای بستن به دور مچ پا در نظر گرفته شده است. این کفش ها بسیار زیبا هستند و بندی که در آن ها تعبیه شده به دور مچ پا بسته شده و باعث می شود تعادل خود را به خوبی حفظ کنید. در ضمن این بند سبب می شود تا به هنگام حرکت، کفش از پای شما خارج نشود. ارتفاع این کفش ها نیز متغیر است.

کفش Stilettos؛ پاشنه بلندترین کفش زنانه

در میان انواع کفش هایی که پاشنه بلندی دارند کفش های Stilettos دارای بلندترین پاشنه است که ارتفاعشان در برخی مدل ها حتی تا 20 سانتی متر هم می رسد. البته لازم به ذکر است که در این مدل، زیره بلندی هم تعبیه شده که باعث می شود در مجالس، همانند ستاره ای درخشان بدرخشید. شاید راه رفتن با این مدل کفش ها کمی سخت باشد؛ اما زیبایی و جلوه ای که این محصولات به ظاهر شما می بخشند غیر قابل چشم پوشی است.

پاشنه کفش گربه ای (Kitten Heels)

کفش پاشنه بلند Kitten Heels یکی از مدل هایی است که در دوره های گذشته مد بوده و حال دوباره به دنیای مد برگشته است. این کفش ها دارای نوکی بسیار تیزی هستند و پاشنه آنها ارتفاع چندان بلندی ندارد. به طور کلی می توان این طور گفت که این محصولات، راحتی و مد را با هم برای شما به ارمغان می آورند. استفاده از این کفش ها برای مهمانی های خودمانی یا مجالس رسمی و محل کار، بسیار مناسب می باشد.

کفش های پاشنه دار دخترانه و زنانه مدل های متنوعی دارد

کفش Wedge Heels

مدل دیگری از کفش ها که مورد استقبال عمومی قرار گرفته اند؛ کفش Wedge Heels نام دارند. این محصولات را می توان در انواع جنس، رنگ و طرح یافت. این محصولات دارای پاشنه یکسره ای هستند که به صورت صاف طراحی شده است. استفاده از این کفش ها در مجالس، میهمانی ها و همچنین استفاده برای رفتن به بازار و یا استفاده در منزل، بسیار متداول است. به دلیل ویژگی هایی که این کفش ها دارند می توان از آنها به عنوان کفش پاشنه بلند طبی نیز یاد کرد.

کفش پاشنه بلند Sling Back Heels

منظور از کفش های Sling Back Heels، مدل هایی هستند که در آنها، قسمت جلویی کفش با استفاده از بندی به دور پاشنه می پیچد. استفاده از این محصولات بسیار راحت بوده و شما می توانید برای ساعت ها، آنها را به پا کنید. ارتفاع پاشنه این کفش ها متغیر است. برخی از مدل ها دارای پاشنه کوتاه بوده و برخی دیگر، پاشنه بلندی دارند.

 پاشنه کفش مخروطی (Cone Heels)

کفش های Cone Heels، از انواع کفش پاشنه بلند با شکل ظاهری مخروطی هستند. پاشنه این کفش ها هم با ارتفاع بلند و هم با ارتفاع کم ساخته شده است. این محصولات، مدل های مختلفی دارند که هر کدام از آنها را با توجه به ساختار منحصر به فرد خود، می توان در محافل و مکان های مختلفی استفاده کرد. از ویژگی های بارز این کفش ها می توان به نوع پاشنه آنها اشاره کرد. پاشنه آنها در محل اتصال به زیره کفش به صورت پهن بوده و با نزدیک شدن به نوک پاشنه، نازک تر می شود.

کفش پاشنه بلند Platform Heels

کفش های Platform Heels را مردم با نام کفش پاشنه بلند لژدار می شناسند. دلیل آن هم ضخامت زیاد کف این کفش ها در قسمت پنجه و نوک آنها است. پاهای شما در این کفش ها، بسیار راحت خواهند بود و به خوبی  می توانید با آنها راه بروید. شما می توانید مدل های مختلفی از این کفش ها را نظیر بنددار، ساده و… تهیه کنید.

یکی از محبوب ترین مدل های کفش زنانه، کفش های پاشنه دار است.

کفش Peep Toe Heels

این نوع کفش ها نوعی کفش پاشنه بلند جلوباز هستند که ناخن انگشت شصت پاها را نمایان می کنند. ارتفاع این کفش ها متفاوت است و بر اساس سلیقه خود می توانید آنها را در ارتفاع، مدل و رنگ دلخواه خریداری نمایید.

کفش High Heel Sandals

کفش High Heel Sandals دارای رویه صندل بوده و پاشنه آن می تواند هر کدام از مدل هایی که تا به حال گفته شد باشد. ارتفاع پاشنه نیز می تواند خیلی کم و یا خیلی زیاد باشد. این محصول یکی از پرفروش ترین انواع کفش است و کاربرد آن بسیار زیاد است، حتی می توانید آن را به عنوان کفش اسپورت پاشنه بلند نیز استفاده نمایید.

کفش Cork High Heels

کفش های Cork High Heels به دلیل ساختار پاشنه خود، معروف هستند. پاشنه این کفش ها با استفاده از چوب پنبه ساخته شده و خاصیت انعطاف پذیری دارند. در ضمن کف این کفش ها در قسمت پنجه نیز از جنس چوب پنبه است. راه رفتن با این کفش ها نیز راحت می باشد. اگر کمی تمرین کنید می توانید طرز راه رفتن با کفش پاشنه بلند Cork High Heels را یاد بگیرید.

پاشنه کاما یا ویرگولی (Comma Heels)

پاشنه کفش Comma Heels درست شبیه به یک ویرگول است. شاید این کفش ها امروزه از مد افتاده باشند؛ اما امکان دارد در سال های آتی دوباره  به صنعت مد بازگردند.

کفش آکسفورد پاشنه دار (Oxford Heels)

کفش Oxford Heels نوعی کفش رسمی به شمار می روند و می توانند بهترین گزینه برای انتخاب انواع مدل کفش پاشنه بلند اداری باشند. ارتفاع پاشنه این کفش ها متفاوت است. بر اساس خواست و سلیقه خود می توانید کفش آکسفورد را با پاشنه های بلند یا کوتاه انتخاب نمایید.

کفش Chunky Heels

کفش Chunky Heels، پاشنه پهنی دارد. از طرفی از مزایای کفش پاشنه بلند پهن این است که به هنگام راه رفتن می تواند حس ثبات بیشتری به شما بدهد. با استفاده از این کفش ها می توانید به راحتی تا چند ساعت، راه بروید.

کفش Coreset Heels

کفش های Coreset Heels که نوعی کفش چرم زنانه می باشند، شباهت زیادی به نیم بوت های پاشنه بلند دارند. البته این کفش ها با جنس های مختلفی هم ساخته می شوند؛ اما مدل چرم آنها به دلیل زیبایی خیره کننده ای که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل ها در قسمت رویه دارای بندهای زیادی هستند که دو طرف کفش را به هم متصل می کنند.

ارتفاع مناسب پاشنه برای کفش 

انتخاب ارتفاع مناسب پاشنه برای کفش نه تنها به زیبایی استایل شما کمک می‌کند بلکه می‌تواند از بروز کمر درد در طولانی مدت نیز پیشگیری کند. در انتخاب پاشنه اولین نکته، نوع لباس و محلی است که قرار در آن حضور داشته باشید.

  • حضور در مهمانی‌های دوستانه و رسمی

برای حضور در این مکان‌ها هیچ محدودیتی برای سایز پاشنه وجود ندارد. بسته به نوع لباس و قدتان، می‌توانید از کفشی با بدون پاشنه تا کفشی با پاشنه 20 سانتی‌متری استفاده کنید.

  • حضور در اجتماع

برای پیاده‌روی در خیابان، انتخاب پاشنه کفش اهمیت بیشتری دارد. ساعاتی را باید پیاده‌روی کنید و هرچه میزان پاشنه کفش کمتر باشد، پیاده‌روی لذت‌بخش‌تری خواهید داشت. از این رو در بهترین حالت از کفش‌های بدون پاشنه، کفش‌های لژدار یا در نهایت کفش‌هایی با پاشنه 2، 3 یا 5 سانتی‌متری استفاده کنید.

  • حضور در محیط کار و دانشگاه

شاید بتوان با یک کفش 10 سانتی‌متری ساعت کوتاه را در پاساژ یا خیابان با دوستان پیاده‌روی کرد اما محیط کار به این شکل نخواهد بود. برای این محیط‌های کاری پوشیدن کفش لژدار، کفش‌های با پاشنه 2 یا 3 سانتی‌متری را پیشنهاد می‌کنیم.

کفش پاشنه بلند یا لژ دار؟

هیچ کدام از کارشناسان مد و زیبایی ارجحیتی برای کفش پاشنه بلند و لژدار قائل نیستند. آن‌ها معتقد هستید که با هر لباس و در هر محیط می‌توان از بهترین نوع کفش استفاده نمود. اما از نظر علمی و پزشکی پوشیدن کفش‌هایی با پاشنه بسیار بلند برای عضلات پا و ستون فقرا بسیار مضر است. در این صورت اگر ناچار به پوشیدن کفش پاشنه بلند برای ساعات زیاد هستید بهتر است از کفش‌های لژدار استفاده نمایید. باید شرایط را در نظر گرفته و بین کفش پاشنه بلند و لژدار بهترین گزینه را انتخاب نمود. از نظر یک خانم میان‌سال پوشیدن کفش‌های لژدار راحت‌تر است اما معمولا خانم‌های جوان پوشیدن کفش پاشنه بلند را ترجیح می‌دهند.

کلام آخر

حال که با انواع کفش های پاشنه دار زنانه آشنا شدید، باید این نکته را نیز یادآور شویم که جنس کفش تأثیر به سزایی در زیبایی، سلامت پاها و طول عمر کفش دارد. از این رو بهتر است کفش هایی با جنس چرم تهیه کنید. چرم دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و بافتی مقاوم دارد؛ بنابراین با این مدل کفش ها می توانید هم به راحتی راه بروید و هم پاهای خود را از عرق کردن و ایجاد قارچ پا، در امان نگه دارید. چرم سورنا یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده و عرضه کننده انواع کفش های چرمی است. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید از انواع کفش چرم طبی زنانه و کفش های مجلسی که در این برند تولید می شوند، دیدن فرمایید.

مشاهده محصولات کفش چرم زنانه

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.