Search

کیف مینی بگ چیست و چه استایلی برای آن مناسب است؟

استایل با مینی بگ

فهرست مطالب

مینی بگ ها اخیرا به یکی از پرطرفدارترین اجزای استایل بانوان در سراسر دنیا تبدیل شده اند. یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای یک استایل بی‌نقص انتخاب و خرید کیف چرم زنانه مناسب است. یقیناً شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده‌اید، استایلتان به نظر تکمیل می‌آید، اما در واقع یک کمبود بزرگ دارد و برطرف کردن آن نیز کار آن چنان ساده‌ای نیست، اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم می‌توان این سختی را کمی آسان‌تر کرد. برای انتخاب یک کیف مناسب به سه موضوع باید توجه داشت.

  • سبک پوشش و استایل
  • رنگ و متریال
  • اندام و فرم بدن

مینی بگ چیست؟

در اواسط سال 2019 میلادی‌ترند حمل کلاچ‌ها و مینی بگ‌ها دگرگون شد. طراحان، مدل‌های جذاب و جدیدی از مینی بگ‌ها را به بازار معرفی کردند و افراد تأثیرگذار دنیای مد، از جمله بازیگران و هنرمندان با مینی بگ‌های جذاب وارد انظار عمومی شدند. یکی از مهم‌ترین دلیل موفقیت ادامه‌دار مینی بگ زنانه تشویق زنان به زندگی مینمالیست است. اگر چه این کیف‌ها ظاهری فانتزی دارند، اما اجازه حمل اشیای بسیار زیادی را به شما نمی‌دهند. بنابراین شما مجبور خواهید بود تنها اشیای مورد نیازتان را در طول روز یا مراسم حمل کنید. این امر آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد. مینی بگ دخترانه بیشتر در بهار و تابستان با مدل‌های جذاب و زیبا وارد بازار می‌شوند. دومین دلیل محبوبیت مینی بگ‌ها نقشی است که آن‌ها در استایل شما ایفا می‌کنند. مینی بگ‌ها مرز میان اکسسوری‌ها و زیورآلات هستند. برخی از مینی بگ‌ها با کمک فلزات و المان‌های قیمتی تزیین می‌شوند و ارزشی برابر با یک گردن بند یا دست بند گران قیمت دارند. این در حالی است که این اشیا کاربردی نیز هستند و می‌توانند به عنوان یک کیف کوچک، کار شما را راه بی اندازند. مینی بگ کمری به شما کمک می‌کند ظاهری ترندی داشته باشید به شرط این که آن را متناسب با استایلتان انتخاب کنید.

مینی بگ چیست

انواع مینی بگ

از انواع کیف مینی بگ کیف دستی است که دستگیره یا بند کوتاه دارد. استایل کلی این کیف‌ها کمی کلاسیک‌تر از انواع دیگر است و اگر استایل کلاسیک و مرتبی دارید این کیف‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند. معمولاً بند کوتاه این کیف‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر آن‌ها را روی ساق دست بگیرید کلاسیک‌تر و رسمی‌تر به نظر می‌رسید. مینی بگ یا کیف‌های کوچک با بند بلند، انتخاب مناسبی برای زمانی است که شما می‌خواهید استایل راحتی داشته باشید. بند این کیف‌های کژوال پر طرف دار به شما کمک می‌کند که در عین راحتی مدرن و شیک به نظر برسید، به شرط آن که به برخی نکات دقت داشته باشید مثل رنگ و متریال که مهم‌ترین قدم در انتخاب درست این کیف‌ها است. کیف‌های کمری، این کیف‌ها معمولاً مناسب استایل های کژوال هستند پس اگر ظاهری کلاسیک و اتو کشیده دارید از آن‌ها دوری کنید. این ترندهای محبوب معمولاً مکمل کت‌های اورسایزی هستند که این روزها طرف داران زیادی دارند.

ست کردن با مینی بگ

پس از مرور محبوب‌ترین طرح‌های موجود از مینی بگ‌ها و خرید کیف مینی بگ نوبت به بررسی چند ایده کلی برای استایل کردن و یا ست کردن این دسته از اکسسوری های محبوب می‌رسد. مینی بگ‌هایی با رنگ قوی: انتخاب رنگ‌های قوی مانند سبز، زرد، نارنجی و قرمز برای مینی بگ‌ها ایده‌ای است که به وفور در نمایش‌های مد با ان روبه رو هستیم. انتخاب استایلی مونوکروم و غالباً متضاد با رنگ کیف هم می‌تواند به جلوه بیشتر اکسسوری انتخابی شما کمک کند. به عنوان مثال انتخاب یک کیف به رنگ سبز و ترکیب آن را با استایلی مونوکروم با رنگ غالب سفید، مشکی، خاکستری و یا کرم می‌تواند ایده جذابی برای پاییز و زمستان باشد.

ست کردن با مینی بگ
ست کردن با مینی بگ

استایل با مینی بگ

شما برای شرکت در یک مهمانی، یک شب نشینی، یک قرار عاشقانه، یک جشن تولد و یا یک مهمانی با شکوه معمولاً چه چیزهایی را با خود حمل می‌کنید؟ اکثراً ما با یک کیف برای حمل اندکی پول نقد و کارت بانکی، گوشی همراه، یک رژ لب، یک شیشه عطر کوچک و کلیدها احتیاج داریم. برای حمل این وسایل قطعاً به یک کیف بزرگ احتیاجی نیست. به جای حمل کیف‌های بزرگ و یا حتی ساک‌های دستی، حمل یک مینی بگ بسیار شیک‌تر و کاربردی‌تر است. این کیف‌ها ابعاد کوچکی دارند و به راحتی وسایل مورد نیاز شما را حفظ می‌کنند. از سوی دیگر ظاهر فانتزیان ها توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کرده و استایل شما را دگرگون می‌سازد.

کاربرد مینی بگ

اگر دنیای مد را دنبال کرده باشید قطعاً متوجه حضور گسترده کیف‌های کوچک و جذاب شده‌اید. مینی بگ‌ها یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین عناصر در دنیای مد هستند. مینی بگ مینیمال در ظاهر کلی استایل شما واقعاً مؤثر است. هم برای روزمره و هم برای دورهمی و مهمانی قابل استفاده است. این مینی بگ‌های دوست داشتنی انتخاب ایده آلی هستند. مینی بگ‌های دلبرانه و زیبا در مدل‌های مختلف و متنوع و با رنگ بندی‌های متفاوت وجود دارند که کاربردهای زیادی دارند مثل این که توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند و کاربرد مهم این مینی بگ‌ها این است که حمل آسانی دارند.

کلام آخر

کیف‌های زنانه و مینی بگ‌ها علاوه بر این که یکی از اکسسوری های اصلی به حساب می‌آیند و تأثیر زیادی بر روی استایل افراد دارند، کاربردهای بسیار متنوعی هم دارا می‌باشند. در این مقاله مینی بگ‌های مختلف را معرفی کردیم به شما توصیه می‌کنیم که تأثیر این اکسسوری های کوچک را بر روی استایل خود دست کم نگیرید، به این منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم که از محصولات سورنا دیدن کنید.

مشاهده محصولات کیف چرم زنانه

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.