Search

کیف کراس بادی چیست؟

کیف کراس بادی چیست

فهرست مطالب

کیف کراس بادی یکی از پرکاربردترین انواع کیف‌ها است که در بین زنان و مردان محبوبیت زیادی دارد. این مدل برای افرادی که در طول روز با وسایل کمی سروکار دارند و نیاز به کیف‌های کوچک‌تر دارند، مناسب و کاربردی است. این نوع کیف چرم زنانه توانسته به خاطر مزایایی مانند ساده بودن، تعداد کم زیپ، طیف رنگی بالا و… در بین خانم‌ها مورد استقبال قرار گیرد. هر چند امروزه مردان زیادی نیز به استفاده از این سبک ترغیب شده‌اند و کیف کراس بادی مردانه توانسته توقع آن‌ها را نیز برآورده کند. این نوع از کیف‌ها را می‌توان به صورت مورب و یک طرفه و یا به صورت رودوشی و عمودی استفاده کرد.

اندازه کیف کراس بادی

یکی از دلایل محبوبیت کیف کراس بادی، اندازه کوچک و جمع و جور آن است و معمولاً برای آقایان کمی‌ بزرگ‌تر طراحی شده است. در هر صورت همه افراد برای کاربردهای مختلف می‌توانند با توجه به نیاز خود، اندازه مناسب را تهیه نمایند. مثلاً دانش آموزان از اندازه بزرگ‌تر و کسانی که فقط برای حمل مدارک خود و یا دسته کلیدها از کیف استفاده می‌کنند، می‌توانند سایزهای کوچک‌تر را خریداری نمایند. بندهای کیف کراس بادی از روی سینه رد شده و به راحتی کیف در قسمت جلوی بدن قرار می‌گیرد. در نتیجه دسترسی به محتویات آن آسان است. همچنین حالت مورب قرار دادن کیف، مانع از جابجایی آن می‌شود.

جنس کیف‌های کراس بادی

جنس این کیف‌ها معمولا از مواد مقاوم و با طول عمر بالا است. مواد استفاده شده در آن‌ها طوری است که بتواند از محتویات داخل آن محافظت نماید. معمولاً رویه آن را از چرم طبیعی، چرم مصنوعی، برزنت و یا نوعی از پارچه می‌سازند. آستری کیف نیز معمولاً از کنواس ضخیم، نایلون و یا وینیل ضد آب است تا مقاومت و دوام کافی را داشته باشد.

 نحوه استفاده و استایل با کیف کراس بادی

 طیف رنگی این کیف‌ها بسیار بالا بوده و می‌تواند برای هر سلیقه‌ای پاسخگو باشد. نکته‌ای که باید رعایت شود، نحوه ست کردن این کیف با استایل‌های متفاوت است. در این قسمت به نکاتی که باید در ست کردن مورد توجه قرار دهیم، اشاره می‌کنیم.

نحوه استفاده و استایل با کیف کراس بادی زنانه

نکات مهم در انتخاب رنگ کیف کراس بادی

بهتر است رنگ کیف با رنگ لباس تضاد داشته باشد. در این صورت زیبایی و طرح کیف بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. مثلاً اگر لباس تیره‌ای دارید، از کیف کراس بادی رنگ روشن استفاده کنید. برای ایجاد تنوع می‌توانید آن را با رنگ یک بخش از لباس‌هایتان هماهنگ کنید. مثلاً با رنگ شلوار و یا لباس بالاتنه می‌توان هماهنگی لازم را ایجاد کرد. در مورد طرح کیف نیز باید به این نکته توجه کنید که اگر طیف رنگی کیف و لباس همسان بود، کیف را از مدل‌های کیف کراس بادی طرح‌دار انتخاب نمایید تا زیبایی و منحصر به فرد بودن کیف کراس بادی دیده شود.

بند کیف کراس بادی چگونه باید باشد؟

این کیف‌ها دارای بند و زنجیر است. معمولاً در طراحی مدل‌های مردانه از بندهای پهن استفاده شده است، در صورتی که برای کیف کراس بادی زنانه بیشتر از زنجیر کمک گرفته می‌شود. البته بند پهن هم در برخی از کیف‌های زنانه دیده می‌شود. معمولاً کیف‌های دارای بند، کاربردی‌تر از مدل‌های دارای زنجیر هستند و حمل آن‌ها نیز راحت‌تر است. ولی اگر می‌خواهید طرح و رنگ لباس بیشتر به چشم بیاید، می‌توانید از مدل‌های دارای بند زنجیری انتخاب کنید.

طرح کیف کراس چگونه انتخاب شود؟

اینکه کدام مدل و طرح را انتخاب نمایید، بستگی به طرح لباسی دارد که پوشیده‌اید. اگر طرح لباس شلوغ است، بهتر است کیف مورد استفاده شما ساده باشد و برعکس آن نیز صادق است؛ یعنی اگر طرح لباس ساده است، سبک طرح دار مقبولیت بیشتری دارد.

کیف کراس بادی زنانه را کجا قرار دهیم؟

ممکن است شخص برای قدم زدن یا پیاده روی بخواهد از کیف کراس استفاده کند، در این صورت بهتر است کیف در پشت بدن قرار گیرد تا جلوی حرکت بدن را نگیرد. معمولاً افرادی که مدارک مهمی‌ دارند و یا می‌خواهند راحت راه بروند، کیف را در جلوی بدن قرار می‌دهند. معمولاً کیف باید در قسمت لگن قرار گیرد تا بتوان در صورت نیاز به راحتی از آن استفاده کرد.

مزایا و علت محبوبیت کیف‌ دوشی کج 

همان‌طور که گفتیم این کیف‌ها امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. علت محبوبیت آن‌ها نیز، مزایای زیادی است که خرید این کیف‌ها برای فرد به همراه دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

مزایا و علت محبوبیت کیف‌های کراس بادی

  • عدم محدودیت در استفاده از آن

برای افرادی که با در دست نگه‌داشتن کیف مشکل دارند، این سبک بسیار مناسب و کاربردی است؛ زیرا بر روی شانه قرار گرفته و دست‌ها کاملاً آزاد هستند؛ بنابراین دیگر نگران خستگی دست‌های خود نیستید و می‌توانید به راحتی خرید‌های خود را در دست نگهدارید.

  • تنوع طرح و رنگ

این کیف‌ها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف طراحی و در بازار موجود هستند. بسته به نیاز خود می‌توانید از طرح‌ها و سبک‌های مورد پسند خود انتخاب نمایید. انواع کیف کراس بادی اسپرت و… با طرح‌ها و جنس‌های متنوع موجود هستند. چون در ساخت این قبیل کیف‌ها به علت اندازه کوچک آن‌ها، از مواد اولیه کمتری استفاده می‌شود در نتیجه قیمت کمتری نیز دارند؛ بنابراین خیالتان بابت پرداخت هزینه نیز راحت است. همچنین انواع کیف های زنانه را می‌توانید از فروشگاه کیف و کفش چرم زنانه سورنا خرید نمایید.

مشاهده محصولات کیف چرم زنانه

  • در هرجایی می‌توانید از کیف دوشی کج استفاده کنید

عدم محدودیت در استفاده از این کیف‌ها، یکی از مزایای منحصر به فرد آن‌ها است. می‌توان آن‌ها را برای منظورهای متفاوت مانند پیاده‌روی، محل کار و یا زمان خرید با خود همراه ببرید.

  • قیمت مناسب کیف کراس بادی

استفاده از مواد کم در ساخت این قبیل کیف‌ها باعث شده است تا قیمت بهتری نسبت به سایر انواع مشابه داشته باشند. همچنین سادگی طرح، مانع از دمده شدن آن‌ها شده و دیگر نگران جایگزین کردن کیف خود نخواهید بود. انواع مدل‌ها با بند زنجیری، طرح دار و… سال‌ها برای افراد با سلیقه‌های مختلف کاربرد دارند.

تفاوت کیف سامسونت و کراس بادی

کیف کراس بادی نمونه پیشرفته و به روز کیف سامسونت‌های قدیمی ‌است. کیف‌های سامسونت فضای زیادی را اشغال می‌کرد و همچنین سنگینی وزن آن‌ها مانع از کاربرد راحت می‌شد. در صورتی که کیف کراس به علت بند پهن و یا زنجیری که دارد، راحت‌تر قابل جابجایی است. همچنین بسیار سبک بوده و باری بر روی دوش فرد اضافه نمی‌کند. مدل‌های خارجی را نیز می‌توانید در وبسایت Fossil مشاهده کنید.

کلام آخر

اگر به دنبال کیف کاربردی، مقرون به صرفه، دارای طرح و تنوع رنگی هستید، کیف کراس بادی یکی از بهترین گزینه‌ها است. این کیف‌ها را می‌توانید بر روی دوش و یا به صورت مورب در قسمت جلوی بدن قرار دهید و برای اهداف مختلف از آن‌ها بهره بگیرید. سادگی طرح، آزاد بودن دست‌ها، قیمت مناسب و تنوع رنگ و طرح و مورد کاربری از جمله مزایای این کیف‌ها به شمار می‌روند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرم سورنا می‌توانید با توجه به سلیقه خود کیف و کفش مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.