Search

معرفی کیف مناسب برای بانوان با قد بلند

معرفی کیف مناسب برای بانوان با قد بلند

فهرست مطالب

یکی از مهمترین فاکتورهایی که خانم‌های شیک پوش در انتخاب کیف به آن توجه می‌کنند، اندام و قد است. افراد دارای فرم بدن و قدهای متفاوتی هستند، به همین سبب هم باید در انتخاب تمامی اکسسوری ها از جمله کیف، به دنبال محصولاتی باشند که بتواند ایرادات موجود در اندام خود را برطرف کنند. در این میان، بانوانی که قد بلندی دارند، راحت‌تر از گروه‌های دیگر می‌توانند کیف مد نظر خود را پیدا کنند؛ اما متأسفانه اکثر خانم‌های قد بلند تصور می‌کنند که انتخاب کیف مناسب برای بانوان با قد بلند، بسیار راحت است و به دلیل قد بلندی که دارند می‌توانند از هر کیفی که دوست داشته باشند استفاده کنند. این در حالی است که برای این افراد نیز نکاتی وجود دارد که باید به هنگام خرید کیف، آنها را مد نظر داشت.

کیف مناسب برای بانوان قد بلند

قطعاً شما به عنوان یک خانم قد بلند و شیک پوش می دانید که برای انتخاب کیف مناسب، باید ابتدا انتظارات خود را مد نظر قرار داده و متناسب با آنها، کیف مورد نظر را پیدا کنید؛ اما کار به این جا ختم نمی‌شود. شما باید علاوه بر مدل، به طریقه دست گرفتن کیف نیز توجه کنید. باید بدانید این کیف‌ برای استفاده در مکان‌ها و مجالسی که در نظر دارید مناسب و راحت است یا خیر. حال نوبت آن است که کیف را در دست گرفته و جلوی آیینه بایستید. کیفی که انتخاب کرده‌اید باید با اندام و قد شما تناسب داشته باشد. به صورت کلی می‌توان گفت که بانوان قد بلند باید از کیف‌های بزرگ استفاده کنند. استفاده از کیف‌های بندی کوچک در مورد این افراد، گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسد.

کیف مناسب برای خانم‌های قد بلند و لاغر

در انتخاب کیف برای افراد قد بلند باید به این موضوع توجه داشت که استفاده از کیف‌های کوچک می‌تواند قد آنها را بلندتر نشان دهد. حال اگر این افراد دارای اندام لاغر باشند این موضوع، نمود بیشتری پیدا می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود بانوانی که قد بلند داشته و لاغر هستند، سراغ کیف‌های بزرگ رفته و تا حد ممکن از خرید کیف‌های کوچک، خودداری کنند. اگر به این نکته توجه کنند می‌توانند کیف‌هایی با مدل‌های مختلف اعم از کوله پشتی، کیف‌های بندی بزرگ و کیف‌های دستی را استفاده کنند.

کیف مناسب برای خانم‌های قد بلند و لاغر

کیف مناسب بانوان قد بلند با بالاتنه بزرگ

برخی از بانوانی که دارای قد بلند هستند، بالاتنه بزرگ دارند. در این حالت، بالا تنه با پایین تنه تناسب نخواهد داشت. به همین دلیل این افراد باید در انتخاب کیف، دقت کنند. این بانوان باید کیفی را انتخاب کنند که میان قسمت بالایی و پایینی بدن، تناسب ایجاد کرده و آنها را خوش اندام نشان دهد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید توصیه می‌شود سراغ کیف‌هایی بروید که دارای بند و یا دسته بلندی باشند. به این ترتیب می‌توانید پهنای پایین تنه را با پهنای بالاتنه متناسب کنید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا پایین تنه را برجسته‌تر نشان داده و خوش اندام‌تر به نظر برسید.

کیف برای خانم‌های بلند قامت با پایین تنه بزرگ

برخی از بانوان و دختران دارای پایین تنه بزرگتری نسبت به بالاتنه خود هستند. به اصطلاح می‌توان گفت که فرم بدن آنها به صورت مثلثی است. با توجه به این که اصل مهم در انتخاب لباس و کیف، انتخاب کیف زنانه متناسب با فرم اندام است باید به این موضوع توجه کرده و بر اساس آن، کیف‌هایی را انتخاب نمود که دارای بند کوتاهی است و می‌توان آنها را بر روی دوش انداخت. این کیف‌ها به دلیل این که به هنگام استفاده تا خط کمر خواهند بود می‌توانند بالا تنه شما را بزرگ نشان دهد. این کیف‌ها بر روی بالا تنه تأکید داشته و باعث می‌شوند تا قسمت سینه‌ها، بزرگ‌تر دیده شده و اندام شما به صورت خوش فرم دیده شود.

کیف برای خانم‌های بلند قامت با پایین تنه بزرگ

کیف مناسب دختران قد بلند با فرم بدن ساعت شنی

یکی از اندام‌هایی که در میان افراد، طرفداران زیادی دارد و تقریباً همه سعی می‌کنند صاحب چنین اندامی شوند، اندام ساعت شنی است. بانوانی که دارنده این نوع اندام هستند معمولاً صاحب شانه و باسنی با پهنای تقریباً مساوی بوده و قسمت کمر آنها، باریک است. اگر شما هم دارای چنین اندامی هستید باید خوشحال باشید، زیرا می‌توانید تمامی کیف‌های ضروری بانوان را داشته باشید و به هنگام نیاز، از هر کدام از آنها که بخواهید استفاده نمایید. این فرم بدن، ایده آل ترین اندامی است که بانوان می‌توانند داشته باشند. آنها می‌توانند هم از کیف‌های بزرگ و هم از کیف‌های کوچک در انواع مختلف استفاده کنند.

کیف برای افراد قد بلند با فرم بدن ساده

برخی از بانوان دارای فرم بدن ساده هستند. بانوانی که دارنده این فرم از بدن هستند دارای برجستگی‌های کمی در بدن خود هستند. به این معنا که پهنای باسن و شانه‌های آنها کم است. در این افراد، پهلوها به صورت صاف بوده و به صورت کلی می‌توان گفت که تمامی قسمت‌ها در یک پهنا هستند. از این رو باید در انتخاب کیف، به دیگر قسمت‌های بدن خود توجه کنند؛ یعنی اگر ران‌های درشتی داشته و یا سینه‌های آنها بزرگ است باید به این قسمت‌ها توجه کرده و بر اساس آنها، کیف مد نظر را انتخاب کنند. کیف مناسب افراد قد بلند با اندام ساده که سینه‌های بزرگی دارند، کیف‌های بند بلند یا کیف‌های دستی هستند. اگر شما جزو افرادی هستید که قد بلندی داشته و ران‌های شما درشت هستند باید کیف‌هایی با بند کوتاه و کیف‌های دوشی را انتخاب کنید. برند خارجی Zara نیز توجه ویژه‌ای به تولید محصولات برای افراد مختلف دارد.

کیف برای افراد قد بلند با فرم بدن ساده

اهمیت توجه به قد و فرم اندام به هنگام خرید کیف

اگر قد بلندی دارید باید در انتخاب کیف، به پهنای بدن خود توجه کنید. در صورت داشتن قد بلند، مشکلی از نظر ارتفاع ندارید؛ پس باید پهنای بدن را با قدتان متناسب کنید. از آنجایی که انتخاب کیف کوچک و کشیده باعث می‌شود تا قدتان بلندتر از چیزی که است دیده شود و این امر به عدم تناسب اندام شما می‌انجامد باید در انتخاب کیف به قد و اندام خود توجه کنید. این موضوع را در خرید کیف چرم زنانه و یا هر نوع کیفی باید مد نظر قرار داده و متناسب با اندام خود، آن را انتخاب کرد.

سخن پایانی

اگر قصد دارید کیفی از جنس چرم و با طراحی و دوختی عالی خریداری کنید می‌توانید از محصولات برند چرم سورنا دیدن نمایید. این برند با استفاده از طراحان حرفه‌ای و چرم اصل، اقدام به طراحی و تولید انواع کیف با طرح‌ها و ابعاد مختلف کرده است. با خرید از این مرکز، کیف‌های چرم را به صورت تضمینی و با قیمت مناسب، خریداری خواهید کرد.

 

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.