Search

با کاپشن چرم دخترانه چه بپوشیم؟

با کاپشن چرم دخترانه چه بپوشیم

فهرست مطالب

ممکن است شما هم مثل خیلی از خانم‌ها، کاپشن چرم دخترانه خریده اید و نمی‌دانید آن را با چه مدل لباس، کفش و یا شلواری ست کنید. کاپشن چرم یکی از محبوب‌ترین تن‌پوش‌هایی است که در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچند ممکن است برای زمستان‌های بسیار سرد کاربرد کمتری داشته باشد، زیرا گرمای زیادی را ایجاد نمی‌کند. ولی برای فصول پاییز و معمولاً زمستان مورد پسند و استفاده بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش است. اینکه با کاپشن چرم زنانه یا دخترانه چه ست‌هایی می‌توان داشت، موضوعی است که به بررسی آن می‌پردازیم و ایده‌های مختلفی در این زمینه را ارائه می‌دهیم.

راهنمای ست کردن کاپشن چرم دخترانه

این سؤال که با کت چرم زنانه چی بپوشم؟ ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید. برای اینکه ست خوبی داشته باشید و تیپ کاپشن چرم زنانه منحصر به فردی را از آن خود کنید، در این قسمت راهکارهایی را پیشنهاد می‌کنیم:

کاپشن چرم دخترانه با تی‌شرت

اینکه بخواهید استایل کلاسیک یا اسپرتی داشته باشد، تی‌شرت یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با کاپشن چرم است. البته نمی‌توان گفت همه تی‌شرت‌ها برای پوشیدن با این نوع کاپشن‌ها مناسب هستند. معمولاً برای کاپشن چرم دخترانه اسپرت، تی‌شرت سفید می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر به طرح‌های دیگر تی‌شرت نیز علاقه دارید، بهتر است اکسسوری‌های مناسبی را با آن‌هاست کنید تا تیپ جذابی داشته باشید.

کاپشن چرم با لباس‌های مجلسی

ممکن است برخی افراد تمایل داشته باشند از کاپشن یا کت چرم به همراه لباس مجلسی استفاده کنند. معمولاً کاپشن چرم خزدار زنانه برای این موارد مناسب‌تر است. زیرا تیپ رسمی‌تری را به فرد می‌دهد. البته می‌توانید از مدل کت چرم زنانه بلند نیز  در تیپ رسمی خود کمک بگیرید. در این صورت بسیار تیپ منحصر به فرد و خاصی خواهید داشت. بهتر است کیف چرم زنانه را نیز با این استایل خود ست کنید تا همه چیز زیباتر و خاص‌تر به نظر برسد.

کاپشن چرم با لباس‌های مجلسی
کاپشن چرم با لباس‌های مجلسی

کاپشن چرم با مانتو

برای اینکه بتوانید کت چرم زنانه با مانتو را امتحان کنید، بهرت است فصل‌هایی مانند بهار را برای این مورد در نظر بگیرید. معمولاً کاپشن چرم کوتاه دخترانه یا زنانه با مانتو گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد.

انتخاب نوع شلوار برای ست کردن با کاپشن چرم زنانه

یکی از مهم‌ترین مواردی که در ست کردن کاپشن چرم پیش می‌آید، انتخاب نوع شلوار مناسب است. برای آن که شلوار مناسبی را با کاپشن چرم ست کنید، شلوارهای جین مشکی برای ست با کاپشن چرم مشکی زنانه یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود. البته می‌توانید در این مورد از شلوارهای کتان و یا پارچه‌ای نیز کمک بگیرید. در این صورت استایل متفاوت‌تری خواهید داشت.

انتخاب رنگ کاپشن چرم دخترانه

انتخاب رنگ نیز یکی از مهم‌ترین مسائل در ست کردن کاپشن چرم دخترانه یا زنانه است. معمولاً کاپشن‌های چرم رنگ‌های متفاوتی برای خانم‌ها دارند و محدودیت کمتری در این زمینه وجود دارد. انواع رنگ‌ها را در این قسمت بررسی می‌کنیم:

انتخاب رنگ کاپشن چرم دخترانه
نحوه انتخاب رنگ کاپشن چرم دخترانه
  • رنگ مشکی

از ایده‌آل‌ترین و محبوب‌ترین رنگ کاپشن‌ها می‌توان به رنگ مشکی اشاره کرد. این رنگ کاپشن را می‌توان با همه جور لباس و هر رنگی ست کرد. مدل کاپشن چرم دخترانه شیک با یک کفش چرم زنانه مشکی برای فصول سرد سال، از خاص‌ترین تیپ‌ها است.

  • رنگ قهوه‌ای

این رنگ برای تیپ‌های کلاسیک مناسب‌تر است. می‌توان از کت‌های چرم با رنگ قهوه‌ای به همراه رنگ‌های متضاد استفاده کرده و تیپ خاصی داشت.

  • رنگ چرم زرشکی یا قرمز

این چرم‌ها برای تیپ‌های اسپرت بیشتر کارایی دارد و مناسب سبک کلاسیک نیست. برای ست کردن سایر لباس‌ها و یا اکسسوری‌ها بهتر است از رنگ‌های دیگر مانند سفید و یا آبی کمک گرفت. البته برخی افراد ترجیح می‌دهند از خود این رنگ بیشتر استفاده نمایند که بستگی به سلیقه فرد دارد.

  • کاپشن چرم رنگ آبی، زرد، سفید و صورتی

این رنگ‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند. هرچند ممکن است زیبایی بسیار زیادی به همراه داشته باشند. می‌توان از رنگ صورتی به همراه شلوار جین روشن استفاده کرد، ولی بهتر است تناسبی بین رنگ پوست و این رنگ وجود داشته باشد. رنگ آبی را بهتر است با شلوار جین انتخاب کنید و نیم بوت چرم زنانه نیز فراموش نشود. رنگ سفید با لباس‌های مجلسی و شلوار جین بسیار مناسب‌تر بوده و هماهنگی زیادی دارند. کاپشن‌هایی با رنگ زرد را بهتر است با شلوار جین بپوشید. این رنگ‌ها کمتر در بین افراد رایج هستند و نمی‌توان گفت ست کردن سایر لباس‌ها و اکسسوری‌های با این رنگ‌ها راحت باشد. ولی انتخاب رنگ سلیقه‌ای بوده و اجباری به انتخاب رنگ‌های رایج نیست. البته بهتر است از قبل ایده‌ای برای ست کردن داشته باشید.

کلام آخر

کاپشن چرم زنانه و دخترانه یکی از محبوب‌ترین تن‌پوش‌هایی است که معمولاً در کمد خانم‌های شیک‌پوش پیدا می‌شود. برای ست کردن این لباس بهتر است ابتدا به نوع آن، اندازه و ارتفاع قد، رنگ و نحوه ست کردن آشنایی کامل داشته باشید. معمولاً کاپشن چرم دخترانه یا زنانه بلند،  مجلسی‌تر است و بیشتر به سبک کلاسیک نزدیک‌تر می‌باشد. ولی نوع کوتاه این کاپشن‌ها را می‌توان با انواع مانتوها و نیز شلوارهاست کرد. رنگ کاپشن بهتر است از رنگ‌هایی مانند چرم مشکی یا قهوه‌ای انتخاب شود تا ست کردن سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها راحت‌تر باشد. برند Fendi نیز یکی از برندهای محبوب در محصولات چرمی است.

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.