Search

مدل کیف چرم زنانه دست دوز جدید

فهرست مطالب

بی شک یکی از ضروری ترین اکسسوری برای هر خانمی کیف اوست. در این مطلب از تولیدی کیف و کفش چرم سورنا جدیدترین مدل کیف چرم زنانه دست دوز سال 99 را مشاهده خواهید کرد.

اکثر خانم ها به دنبال کیف های چرم زنانه مشکی هستند چرا که از کیف های چرم مشکی تقریبا می توان در همه ی مکان ها استفاده کرد و نگران ست بودن کیف نبود. اما این مطلب بیشتر به دنبال کمک کردن به بانوان و دخترانی است که به دنبال  کیف چرم زنانه رنگ شاد هستند که دست دوز هم باشد.

جدیدترین کیف چرم زنانه دستی
جدیدترین کیف چرم زنانه دستی

کیف چرم زنانه دست دوز ایرانی و خارجی

خوشبختانه با پیشرفت صنعت مد تنوع زیادی در اکسسوری ها به وجود آمده است. صنعت کیف های چرم نیز از این موضوع مستثنی نبوده است و به همین دلیل خریداران برای انتخاب کیف چرم دست روز مد نظر خود گزینه های زیادی برای انتخاب دارند.

انواع کیف چرم زنانه دستی
انواع کیف چرم زنانه دستی
کلکسیون کیف چرم زنانه دستی
کلکسیون کیف چرم زنانه دستی

بین مدل های دست دوز کیف چرم زنانه کدام مدل را بخریم؟

تصمیم به خرید کیف چرم زنانه دست دوز دارید اما نمی دانید چه نوع کیفی برای شما مناسب است؟ در ادامه چند نکته برای راهنمایی هنگام خرید کیف چرم دست دوز به شما ارئه می کنیم.

  •  اندام ریز نقش دارید: اگر قصد خرید کیف چرم دست دوز سایز بزرگ دارید، دست نگه دارید. کیف چرم سایز بزرگ تمام اندامتان را می پوشاند و سبب می شود که بسیار کوچک و قد کوتاه به نظر برسید. پس کیف سایز بزرگ انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود.
  • اندام درشت دارید: خرید کیف چرم دست دوز سایز کوچک برای شما بهترین گزینه خرید نخواهد بود. چرا که کیف دست دوز سایز کوچک سبب می شود اندامتان درشت تر به نظر برسد. متخصصان مد برای بانوان با اندام درشت توصیه به خرید کیف های بزرگ و عضلانی کرده اند.
  • اندام لاغر قد بلند دارید: بهتر است به دنبال خرید کیف چرم دست دوز با بند کوتاه نباشید چرا که باعث می شود بیش از حد قد بلند به نظر برسید. گزینه بهتر برای خرید، کیف های چرم دست دوز خمیده و بلند است.

برای مطالعه بیشتر در مورد این موضوع به لینک “ انواع کیف چرم زنانه ”  از مقالات چرم سورنا مراجعه کنید.

کیف های چرم زنانه قرمز
کیف های چرم زنانه قرمز
عکس مدل کیف چرمی زنانه دست دوز برای دورهمی
عکس مدل کیف چرمی زنانه دست دوز برای دورهمی

همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر کرده ایم در این مطلب بیشتر گالری مدل های کیف های چرم دست دوز رنگ شاد را مشاهده خواهید کرد. اما اگر قصد خرید مدل کیف چرم دست دوز زنانه جدید دارید به نکته زیر دقت کنید.

  • اگر برای طولانی مدت از کیف چرم دست دوز خود استفاده خواهید کرد بهتر است از کیف های چرم دست دوز قهوه ای رنگ یا مشکی استفاده کنید. چرا که کیف های چرم رنگ شاد بیشتر برای استفاده از مهمانی ها و دورهمی هاست و استفاده در مکان های رسمی خیلی جالب به نظر نمی رسد.
انواع مدل کیف مجلسی چرم زنانه
انواع مدل کیف مجلسی چرم زنانه
مدل های غیر رسمی کیف دست دوز
مدل های غیر رسمی کیف دست دوز
مدل کیف چرم دست روز سال 99 - ست کیف چرم دست روز 2020
ست کيف دست دوز چرمي 2020
ست کیف چرم دست دوز جدید
ست کیف چرم دست دوز جدید
عکس مدل کیف چرم دست روز زنانه - کیف دستی چرم زنانه
کیف چرم زنانه جدید
جدیدترین مدل کیف چرم دست دوز - کیف چرم دست دوز دخترانه
کیف چرم دست دوز دخترانه
kif charm zanane dastdoz dasti
kif charm zanane dastdoz dasti
اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.