Search

5 نکته برای خرید دستکش چرم زنانه و مردانه شیک

خرید دستکش چرم زنانه و مردانه شیک

فهرست مطالب

در روزهای سرد زمستان پوشیدن دستکش چرم ضروری است. هیچ مدل دستکشی به اندازه مدل چرم آن نمی‌تواند دست‌ها از سرما در امان نگه دارد. اما دستکش چرم فقط یک پوشش برای یک فصل مشخص نیست بلکه اکسسوری بسیار شیکی است که می‌توانید مدل‌هایی از آن را حتی در فصل‌های گرم سال و برای در امان ماندن از اشعه uv خورشید نیز استفاده نمود. در ادامه این مقاله تصمیم داریم 5 نکته کاربردی قبل از خرید دستکش چرم را بررسی کنیم.

1.دستکش چرم بهترین نوع دستکش است

دستکش به عنوان یک اکسسوری از پارچه، تور و انواع چرم مصنوعی تولید می‌شود اما بهترین متریال به عنوان یک دستکش زمستانی، مدل‌های چرم آن است. چرم ماندگاری بالایی داشته و گرمای مطبوعی ایجاد می‌کند.

2.سایز مناسب را خریداری کنید

بر خلاف تصور ما دستکش نیز سایزبندی دارد؛ مخصوصاً مدل‌های چرم آن. دستکش باید به راحتی از دست شما خارج شده و پوشیدن آن راحت باشد. تنگ بودن دستکش کمی خفه‌کننده است و در صورتی که سایز آن از حد استاندارد بزرگتر باشد بدیهی است که نه گرمای مطبوعی ایجاد می‌کند و هم از دست به راحتی خارج خواهد شد.

3.حتماً دستکش را امتحان کنید

دستکش نیز درست مانند کفش یا بوت چرم باید امتحان شود. باید دستکش درست مناسب با دست شما باشد و گشادتر یا تنگ نباشد. اما دوخت دستکش نیز مهم است، دستکش از محل  دوخت‌ها نباید شما را آزار دهند. دوخت‌های کنار انگشتان را با باز و بسته کردن دست امتحان کنید و مطمئن شوید که دستکش راحتی را انتخاب کرده‌اید. به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر هم که دستکش چرم زنانه شیک انتخاب کنید اگر راحت نباشد نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

دستکش چرم را قبل از خرید امتحان کنید

4.رنگ دستکش را با استایل خود ست کنید

امروز در انتخاب رنگ دستکش چرم زنانه و مردانه با هیچ محدودیتی وجود ندارد اما رنگ‌هایی مانند قرمز، تونالیته گرم تا قهوه‌ای و مشکی بیشتر مورد توجه خانم‌ها است و دستکش چرم مردانه قهوه‌ای و مشکی فروش بیشتری دارد. اصولاً پیشنهاد می‌شود که تمام لباس و اکسسوری‌های چرم خود را در یک رنگ انتخاب کنید. برای ست کردن دستکش چرم نیز می‌توانید کفش، کیف، نیم بوت چرم را مد نظر قرار دهید.

5.انواع دستکش چرم را بشناسید و انتخاب منطقی داشته باشید

امروز چندین مدل دستکش زنانه و مردانه چرم طراحی شده است. در ادامه پرطرفدارترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب با چالش کمتری مواجه شوید:

دستکش چرم زنانه شیک

این دستکش چرم در قالب دستکش‌های چرم معمول دوخته می‌شود؛ اما یک اکسسوری خاص به آن متصل است. در بعضی مدل‌های یک دکمه ساده و یا کشی در قسمت مچ دیده می‌شود و گاه یک پاپیون کوچک زیبایی بخش این دستکش خواهد بود. دستکش چرم در این قالب دست را از سرمای محیط حفظ کرده و پوست را از خشکی محافظت می‌کند.

دستکش چرم زنانه شیک

دستکش نیم انگشتی چرم دخترانه

یکی دیگر از انواع دستکش زنانه چرم که اغلب دخترخانم‌های خوش‌پوش از آن استفاده می‌کنند دستکش نیم انگشتی است. این دستکش ظاهری اسپرت دارد و برای خانم‌های جوان مناسب‌تر است. آزاد بودن انگشتان فعالیت با دستکش را ساده‌تر می‌نماید و از این رو برای خانم‌هایی که در محیط بیرون از خانه مشغول به فعالیت هستند گزینه بهتری خواهد بود. این دستکش نیز مانند مدل کلاسیک می‌تواند اکسسوری داشته باشد و یا اینکه ساده طراحی شود.

دستکش چرم مردانه شیک

این دستکش نیز در ظاهر دستکش‌های کلاسیک چرم مردانه طراحی می‌شود. تمام دست را پوشش می‌دهد و نسبت به مدل‌های زنانه ساده‌تر طراحی می‌شود. اصولاً بدون اکسسوری است و تنها دوخت‌های ساده‌ای در آن دیده می‌شود. آقایانی که به استایل کلاسیک علاقه دارند این مدل دستکش را انتخاب خواهند کرد.

دستکش چرم اسپرت مردانه

اما پسران جوان شاید چندان علاقه‌ای به استفاده از دستکش‌های ساده و کلاسیک نداشته باشند و از این رو دستکش‌های نیم انگشتی با ظاهری اسپرت را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم. این دستکش‌ها که ممکن است اکسسوری ساده‌ای نظیر دکمه نیز در آن دیده شود نیمی از انگشتان را پوشش می‌دهد و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند. اصولاً پسران موتورسوار به پوشیدن این دستکش علاقه دارند چرا که علاوه بر پوشش روی دست انگشتانشان برای انجام فعالیت آزاد است.

نحوه ست کردن دستکش چرم

طبق قوانین مد و لباس تمام لباس و اکسسوری‌های چرم شما باید از یک جنس و یک رنگ باشد. برای مثال اگر از دستکش چرم قهوه‌ای رنگ استفاده می‌کنید باید کفش، کیف، پالتو و … خود را از رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید. برای بهتر شدن استایل خود بهتر است دیگر لباس‌های خود را از رنگ‌های مشابه رنگ اکسسوری‌های چرم انتخاب کنید و یا رنگ‌های متضاد را انتخاب کنید. برای مثال در تضاد رنگ قهوه‌ای می‌توانید از رنگ سورمه‌ای کمک بگیرید. یکی از ترکیب‌های جذاب در فصل‌های سرد سال ترکیب رنگ قهوه‌ای و سرمه‌ای است.

کلام آخر

چرم سورنا با تولید انواع کیف و کفش چرم زنانه و مردانه مجموعه کاملی از محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی خود گردآوری نموده است. دعوت می‌کنیم از این فروشگاه دیدن کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.