Search

در هنگام خرید بوت چرم زنانه به چه مواردی توجه کنیم؟

خرید نیم بوت چرم

فهرست مطالب

از نظر خانم های خوش سلیقه و شیک پوش ایرانی بوت چرم زنانه یکی از واجب ترین ملزومات فصل پاییز و زمستان است. . اگر شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که بوت چرم زنانه و انواع مدل های آن یکی از کفش های مورد علاقه تان در فصل سرما است،  پیشنهاد می کنیم این مقاله ما را که راهنمای خرید بوت چرم زنانه است مطالعه کنید.

از نظر خانم های خوش سلیقه و شیک پوش ایرانی خرید بوت چرم زنانه یکی از واجب ترین ملزومات فصل پاییز و زمستان است.  شاید تصور بسیاری از مردم بر این باشد که با آمدن فصل سرما دیگر مجالی برای فکر کردن به اینکه کفشمان شیک باشد یا نه برای کسی باقی نمی ماند. اما چنین تصوری خارج از عقیده خانم های شیک پوش ایرانی است. چرا که آن ها با انتخاب یک کفش مناسب و زیبا علاوه بر اینکه می خواهند پاهایشان از گزند و سوز سرما در امان بماند دلشان هم می خواهد زیبایی و شیک بودن آن جذابیت خاصی به استایلشان بخشد. شاید به همین خاطر است که آن ها سالیان متمادی توانسته اند هم بدن خود را گرم نگه دارند و هم کماکان خوش تیپ و شیک پوش باقی بمانند. اگر شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که بوت چرم زنانه و انواع مدل های آن یکی از کفش های مورد علاقه تان در فصل سرما است پیشنهاد می کنیم این مقاله ما را که راهنمای خرید بهترین بوت چرم زنانه است را مطالعه کنید.

چگونه بهترین مدل بوت را انتخاب کنیم؟

بوت چرم زنانه

بهترین مدل بوت را چگونه خریداری کنیم؟ نکات قبل از خرید بوت چرم زنانه چیست؟ آیا چنین کفش های زمستانه ای ویژگی های خاص خود را دارند؟ تمامی این ها و نمونه های دیگر از جمله سؤالاتی است که با فرا رسیدن فصل سرما در ذهن خانم ها به ویژه آن هایی که علاقه خاصی به کفش های چرم دارند خطور می کند.

تنوعی که در دنیای پوشیدنی های زنانه به چشم می خورد این انتخاب را به خانم ها می دهد تا به سادگی پیرو یک مد نباشند. به عبارتی این همه تنوع و زیبایی آن را به سمت یک استایل خاص و منحصر به فرد می کشاند و این واقعیت درباره انواع مدل های کفش و بوت ها هم صدق می کند. اگر بخواهیم لیستی با عنوان بهترین کفش زنانه تهیه کنیم، بدون شک بوت چرم زنانه و نیم بوت چرم زنانه صدر جدول را به خود اختصاص خواهد داد. این نوع کفش زنانه در حالی که طیف وسیعی از انواع مدل ها و رنگ بندی ها را شامل می شود یکی از انطباق ترین انواع کفش ها به شمار می آید که می توان آن را با استایل های مختلفی از گژوال گرفته تا نیمه رسمی و گاها رسمی هم ست کرد.

ویژگی های بهترین بوت چرم زنانه

بوت چرم

حتماً تاکنون این جمله را که به یک زن کفش خوبی بدهید تا دنیا را فتح کند شنیده اید. قطع به یقین چنین جمله ای درباره بهترین بوت چرم زنانه بیشتر از سایر مدل های کفش زنانه صدق می کند. به ویژه آنکه بخواهید آن ها را برای فصل پاییز و زمستان انتخاب کنید. آنگاه است که با انتخاب یک جفت بوت یا نیم بوت چرم زنانه خوب، باکیفیت، خوش فرم و مناسب با استایل خود متوجه می شوید که چگونه زمین پر از برف زمستانی را پشت سر گذاشته اید. حال که متوجه شدید که این مدل از کفش ها جزء جدایی ناپذیر در فرم دهی به تیپ و استایل شما است و به شیوه ای خاص بازتاب دهنده سلیقه شخصی تان می باشد، وقت آن است که همه آنچه را که به ویژگی های بوت چرم زنانه ربط داده می شود را فراگیرید. در ادامه شما را با مهم ترین ویژگی های بوت چرم زنانه و نیم بوت چرم زنانه آشنا خواهیم ساخت:

  • طراحی و ساخت این مدل از کفش به گونه ای است که تا مچ پا و یا بالاتر از آن را پوشانده و گرم نگه می دارد
  • بهترین نیم بوت چرم زنانه هماهنگی کافی با فرم بدنتان دارد. به بیانی ساده تر هم تمامی ایرادات احتمالی موجود در حین راه رفتن را از بین می برد و هم موجبات زیبایی هرچه تمام تر پاها را در حین قدم زدن فراهم می آورد
  • راحتی بسیار زیاد این مدل کفش زنانه تقریبا تمامی پیاده روی ها را برایتان راحت و آسان کرده است.

انواع بوت زنانه

به جرات می توان گفت که لقب جذاب ترین کفش زمستانی به انواع چکمه زنانه تعلق می گیرد. این محصولات با تنوع بسیار بالای طرح، رنگ، جنس و مدل توانسته‌اند نیاز خانم‌های سراسر دنیا را تامین نمایند. تفاوتی ندارد که در یک روز زمستانی به یک مهمانی دوستانه دعوت شده‌اید یا اینکه قرار است در یک روز برفی ساعت‌ها پیاده‌روی کنید؛ مدلی از انواع بوت زنانه جدید وجود دارد که بتواند رضایت شما را جلب نماید. بوت‌ها علاوه بر زیبایی ویژگی های بسیار زیادی دارند که از مهم ترین آن‌ها گرم نگه داشتن پا در روزهای سرد زمستانی را می توان نام برد. خوشبختانه بوت‌های زنانه هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر متریال به کار رفته و هم از نظر استایل به مدل‌های مختلفی تقسیم شده‌اند. از پرطرفدارترین انواع چکمه زنانه به موارد زیر می توان اشاره نمود:

بوت مجلسی زنانه

بوت‌های مجلسی شاید از نظر میزان حفظ پا از سرما چندان قابل قبول نباشند؛ اما زیبایی آن‌ها به قدری است که شما می توانید آن‌ها را با انواع لباس‌های مجلسی بپوشید و در مهمانی‌های دوستانه و رسمی شرکت نمایید. این بوت‌ها اغلب از متریال بسیار خاص (پوست طبیعی حیوانات)، اکسسوری‌های بسیار جذاب و گاه گران، گلدوزی‌های خاص، یراق‌آلات گران قیمت و خاص بهره‌مند هستند که آن‌ها را برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب می کند. اما این مدل‌ها خود دارای چندین مدل هستند.

بوت بلند زنانه 

بوت‌هایی که ارتفاع آن‌ها در ساق پا بسیار بلند است را چکمه جورابی زنانه نیز می‌نامند. این کفش‌ها گاه به قدری بلند هستند که به آن‌ها بوت زنانه بالای زانو گفته می شود. البته همه بوت‌های بلند تا بالای زانو نیستند و اغلب آن‌ها زیر زانو طراحی می‌شوند. پوشیدن این بوت‌ها با یک دامن یا پیراهن کوتاه بسیار جذاب خواهد بود و شما را به یک فرد خاص در مهمانی تبدیل خواهد کرد. ما در یاران می توانید از این کفش‌ها در مهمانی‌های رسمی به کمک یک شلوار بسیار تنگ و مانتو نیز استفاده کنیم و در مهمانی‌های بسیار رسمی و کاری شرکت نماییم. اغلب این کفش‌ها در قسمت ساق پا از یک متریال کشی، پارچه‌ای بهره‌مند هستند اما مدل‌هایی هستند که تمامی ساق پای آن‌ها از چرم نازک ساخته شده باشد.

بوت پاشنه بلند

اغلب خانم‌ها این توانایی را ندارد که در سرمای شدید زمستان که احتمال یخ‌زدگی معابر وجود دارد، از کفش پاشنه بلند استفاده کنند. مخصوصاً مدل‌هایی که پاشنه‌های نازک داشته و ارتفاع پاشنه آن‌ها تا 10، 12 یا 20 سانت نیز می‌رسد. این نوع بوت پاشنه دار برای محیط‌های مهمانی طراحی شده‌اند. البته اگر پاشنه کفش ضخیم باشد و ارتفاع آن کوتاه می تواند در اجتماع نیز استفاده کرد. پوشیدن این کفش‌ها با پیراهن‌های کوتاه و یا حتی شلوارهای کوتاه در مهمانی‌ها رایج است و زیبایی این کفش‌ها به واسطه اکسسوری‌های طراحی شده روی آن، گلدوزی‌ها و نوع چرم تامین می شود.

بوت اسپرت زنانه 

با اینکه امروزه بوت‌های مجلسی مورد توجه اغلب خانم‌ها است اما هدف از طراحی بوت‌ها حفظ پا از سرما است. از این رو بیشترین سهم بازار به بوت اسپرت زنانه تعلق می گیرد. ا ین پوت ها اغلب بدون پاشنه و در نهایت با پاشنه 3 سانتی در بازار موجود هستند. قسمت رویی بوت از چرم ساخته شده است و در دخل کفش از پارچه یا خز استفاده می شود تا پاها گرم بمانند. اغلب بوت ای اسپرت ساق‌های بلندی ندارند و تنها کمی بالاتر از مچ پا را پوشش می دهند. اما هستند مدل‌هایی که تا زیر زانو ادامه دارند و پاها را از سرما حفظ می کنند. ازجمله بوت‌های اسپرتی که می توانید تهیه کنید به موارد زیر باید اشاره داشت

بوت تیمبرلند زنانه

تیمبرلند یکی از شرکت‌های بزرگ طراحی کفش در دنیا است که بوت طراحی شده توسط آن اسپرت بوده و ویژگی های خاصی دارد. این پوست‌ها دارای زیره بسیار مقاوم از جنس PU است که توانایی راه رفتن روی زمین لغزنده را فراهم می کند. این کفش پنجه پهنی داشته و در داخل آن از پارچه و کفی استاندارد استفاده شده است. این کفش به واسطه بندهایی که در جلو کفش طراحی شده بسته می شود و بلندی ساق پا در آن‌ها تا چند سانت بالای مچ پا را پوشش می دهد. مدل‌های زنانه این برند دارای رنگ‌های متنوعی هستند و تنها تفاوت بین زنانه و مردانه بودن آن‌ها را همین امر تعیین می کند. در حالی که اغلب مدل‌ها هم توسط خانم‌ها و هم اقایون قابل استفاده هستند.

بوت کاترپیلار زنانه

بوت کاترپیلار شباهت زیادی به بوت تیمبرلند دارد با این تفاوت که در قسمت ساق کفش یک برش سیاه رنگ وجود دارد. این مدل بوت اسپرت نیز هم توسط آقایون و هم خانم‌ها استفاده می‌شود و رنگ‌ترند این مدل کرم زنگ است. این کفش با زیره بسیار مقاوم امکان پیاده‌روی روی یخ را فراهم می کند. به واسطه بندهای جلو کفش بسته می‌شوند و پنجه پهنی دارند.

بوت چلسی زنانه

بوت چلسی نیز یکی از جذاب ترین انواع بوت‌های زنانه است. برخلاف مدل‌های نام برده شده در بالا این کف هیچ گونه بندی ندارد و تنها در قسمت جلوی آن‌ها از دو کش استفاده می شود. این کش ها پوشیدن بوت را امکان‌پذیر می‌نمایند. لازم به ذکر است که این مدل بوت زنانه تنوع بسیار بالایی دارد به طوری اغلب بوت‌های مجلسی نیز حالت چلسی دارند. این بوت در رنگ‌ها، طرح‌ها با کمک اکسسوری‌های جذاب هم برای استفاده در محیط بیرون از خانه و هم مهمانی‌ها طراحی شده است.

انواع بوت زنانه بر اساس جنس

بوت‌های زنانه به کمک متریال متنوعی ساخته می شود که حتی در میان آن‌ها می توان چرم مصنوعی را نیز دید. اما بوت‌های با کیفیت زنانه از دو متریال ساخته می شود که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد:

بوت جیر زنانه

جیر نوعی چرم مات است که به همان اندازه چرم طبیعی مقاومت داشته و زیبایی خاصی به کفش‌های شما می‌بخشد. شستشو  و تمیز کردن آن ساده است و تنها با کمک یک دستمال نم‌دار گرد و خاک روی آن را تمیز نمایید. چرم جیر زیبایی خاص خود را دارد و اغلب بوت‌های مجلسی با این متریال ساخته می‌شوند.

بوت ورنی زنانه

اما بوت ورنی برخلاف جیر بسیار براق است. تمیز کردن این کفش بسیار ساده است و با یک دستمال مرطوب یا واکس مخصوص می توانید آن را تمیز کرده و گرد و خاک آن را بردارید. این کفش شاید در مقایسه با جیر طرفدار کمتری داشته باشد اما اگر به دنبال بوت سفید زنانه هستید باید آن را از بین جنس ورنی بیابید. ورنی در مقایسه با جیر به مراقبت بیشتری نیاز دارد و اگر مرتب آن را نپوشید و چرب نکنید خیلی زود پوسته پوسته می شود.

 

 

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.