Search

کفش چرم زنانه و خواص پوشیدن آن

خرید نیم بوت چرم

فهرست مطالب

کفش ها از نظر جنس با هم فرق دارند. یا از چرم خالص هستند و یا از مواد دیگری ساخته شده اند و یک روکش نازک از چرم بر روی آن کشیده شده و یا چرم تولیدی آن ، چرم خالص نمی باشد.که در این بین ، کفش چرم زنانه از بهترین انواع کفش زنانه می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید کفش چرم زنانه  فقط نباید به سایز پا توجه داشته باشید ،بلکه  باید به فرم و مدل پا نیز دقت کنید و تمام  فرورفتگی ها و برآمدگی های پا را کاملا شناسایی کنید تا در هنگام پوشیدن کفش ، دچار مشکل و اذیت نشوید.

چگونگی تولید و به مرحله استفاده رساندن چرم

به طور کلی، چرم از پوست جانورانی مثل گاو، گوسفند، شترمرغ و … به دست می آید که پوست را در مواد شیمیایی  می خیسانند و با این کار، آن را با دوام می کنند. کفش چرم، یکی از اجناسی است که بعد از دباغی و فرایندهایی که بر روی پوست حیوانات  انجام می دهند، از  آن تولید می کنند. به این ترتیب که پوست را خشک می کنند و قسمت های اضافه آن را جدا می کنند و بعد برای جلوگیری از خشک شدن چرم در هنگام تهیه جنس و از بین بردن بوی بد چرم خام و حفظ لطافت و نرمی و دوام بیشتر، آن را در مواد شیمیایی می خیسانند. سپس عملیات لش زدایی، موزدایی و آهک زنی را بر روی آن انجام می دهند. در مرحله بعدی آن را در نمک قلیایی قرار می دهند تا لطیف شود و نهایتا بعد از چربی گیری آن، در محلول اسیدی که حاوی نمک است قرار می دهند تا الیاف آن صاف و یک دست شده و چرم آماده  برش دادن و رنگ آمیزی شود. دست آخر چرم را با سنگ یشم می سایند تا براق شود.

کیف و کفش چرم زنانه که از محصولات تولید شده از چرم حیوانات است، از جنس های مورد پسند بیشتر خانم ها می باشند. کفش یکی از مهمترین پوشش های انسان است که بر روی تیپ و استایل فرد تأثیر شگفت انگیزی دارد .بنابراین بهتر است در هنگام خرید کفش چرم زنانه، به نکاتی توجه داشته باشیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای خرید اتخاذ کنیم.

بوت چرم زنانه

انواع کفش چرم زنانه

کفش چرم زنانه در نوع های مختلفی تولید می شوند که خانم ها بنا به  نیاز و سلیقه خود می توانند تهیه کنند؛ مثل کفش تخت چرم، بوت چرم زنانه، کفش های پاشنه بلند چرمی، چکمه، نیم بوت چرم زنانه و… . در صورت تمایل می توانید با مراجعه به صفحه نیم بوت چرم زنانه انواع آن را نیز مشاهده و یا خرید نمایید. کفش ها از نظر جنس نیز با هم فرق دارند یا از چرم خالص هستند و یا از مواد دیگری ساخته شده اند و یک روکش نازک از چرم بر روی آن کشیده شده و یا چرم تولیدی آن، چرم خالص نمی باشد. در این بین ، کفش چرم زنانه از بهترین انواع کفش زنانه می باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید کفش چرم زنانه  فقط نباید به سایز پا توجه داشته باشید ،بلکه باید به فرم و مدل پا نیز دقت کنید و تمام  فرورفتگی ها و برآمدگی های پا را کاملا شناسایی کنید تا در هنگام پوشیدن کفش، دچار مشکل و اذیت نشوید.

خانم هایی که از کفش چرم زنانه استفاده می کنند، باید توجه داشته باشند که کفش چرمی را واکس بزنند و مراقب باشند که از واکس های سالم و استاندارد استفاده کنند. نکته مهمی که در خرید کفش چرم زنانه باید به آن توجه کنید، این است که کفشی که می خرید باید اندازه کامل پایتان باشد؛ نه تنگ و نه گشادتر. اینکه کفش تنگ تری بخرید و فکر کنید در گذر زمان جا باز می کند، کار اشتباهی است؛ زیرا چرم اصل انعطاف پذیر است و به هیچ وجه وارفته و یا جا باز نمی کند. بنابراین اگر از کفش چرم زنانه  استفاده می کنید، باید مناسب باشد تا دچار بیماری هایی، مثل میخچه، ساییدگی پا، انحراف انگشت و… نشوید. همچنین برای جلوگیری از بیماری ها و اذیت شدن ها ، پاشنه کفش نیز باید مناسب باشد.

مزایای استفاده از کفش چرم زنانه

با وجود پیشرفت های زیاد در زمینه های مختلف، هنوز با وجود قیمت بالا و غیر قابل دسترس بودن چرم، نتوانسته اند ماده دیگری، کشف و جایگزین آن کنند. در حقیقت این قیمت بالایی که چرم دارد به خاطر این است که در طی فرایند تولید آن مصرف می شود که در افزایش قیمت آن بی تأثیر نیست. کفش چرم از آنجایی که از پوست طبیعی حیوانات و رنگ های طبیعی و گیاهی در تولید آن به کار می رود بوی خوشایند و منحصر به فردی دارند که مانند مواد مصنوعی ایجاد بوی بد نمی کنند.

امروزه مدل های مختلفی از کفش ها و همچنین کیف چرم زنانه، تولید می شوند که ما باید قبل از خریدآن ها، از چرم بودن آن، مطمئن شویم. از مهمترین مزایای کفش های مناسب خانم ها، طول عمر بالای آن است و همچنین راحتی و شیک و زیبا بودن ظاهر آن، که استایل خانم ها را شیک و آنتیک جلوه می دهند. کفش های تمام چرم، اجازه نمی دهد  که پا عرق کند، چرا که چرم باعث می شود که هوا به راحتی به داخل کفش نفوذ کند. همچنین  از خواص دیگر این کفش ها، این است که در زمستان، پا را گرم و در تابستان، سرد نگه می دارد. تمیز کردن کفش چرم، نسبت به  کفش های دیگر، کار راحت تری است. شما می توانید در خانه با استفاده از یک برس نظافت و مواد تمیز کننده مثل ژل، آن را تمیز کنید. روش صحیح شست و شوی چرم طبیعی به شما کمک می کند تا به خوبی از محصولات چرمی خود مراقبت کنید.

خانم ها این را نیز در نظر بگیرند که وقتی یک جفت کفش چرم زنانه می پوشند، باعث می شود که در نگاه اطرافیان خیلی شیک و باکلاس باشند و مورد دیگر اینکه این کفش­ ها شکل پا را بی نهایت زیبا، جلوه می دهند و  باعث ایجاد اعتماد به نفس در فرد می شوند.

برای خرید انواع مختلف محصولات چرمی، به فروشگاه چرم سورنا مراجعه کنید.

 

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.