Search

حراج کفش چرم زنانه در طرح های متنوع!

حراج کفش چرم

فهرست مطالب

در اواخر سال 2019 شرکت تولیدی زارا نمایشگاه حراجی را دایر کرده است که هدف اصلی نمایشگاه حراج کفش چرم بوده است. شرکت زارا محبوب ترین کفش های چرم پرفروش خود در یک سال اخیر را به نمایش گذاشته بود و به فروش آن ها پرداخته بود.نمایشگاه کفش چرم زارا به حراج کفش چرم زنانه، مردانه و متشابهات آن ها پرداخته بود که در ادامه برای شما بهترین حراج کفش زنانه زارا را جمع آوری کرده ایم.

پیشنهاد میکنیم در همین ابتدا از حراج کفش چرم برند سورنا نیز دیدن کنید. محصولات چرمی این برند از کفش و بوت گرفته تا نیم بوت و صندل چرم میتواند شما را شگفت زده کند!

 

حراج کفش چرم زنانه زارا
حراج کفش چرم زنانه زارا

این نمایشگاه در مقیاس کوچک انجام شد اما به فروش کلی خوبی دست یافت و شرکت زارا توانست سود خوبی به دست آورد. همینک تعدادی از محصولات موجود در این نمایشگاه را میتوانید مشاهده بفرمایید:

 

هنگام خرید کفش چرم زنانه باید به یک سری متدها دقت کرد. یکی از مهترین آن ها تشخیص کفش چرم اصل است، یعنی چرم به کار رفته کفش چرم طبیعی بوده باشد و کفش از چرم های مصنوعی مانند فوم تهیه نشده باشد. اولین اصل هنگام خرید کفش چرم زنانه شناسنامه دار بودن آن است یا حداقل از فروشگاه های معتبر خرید کنید که به استانداردهای تولید کفش چرم دقت کنند.

به این موضوع دقت کنید که فضای پنجه کفش باید طوری باشد که به انگشت‌های پا فشار وارد نیاورد. اگر نوک کفش چرم باریک باشد باعث می شود که نوک پاها به هم فشار بیاورد و نتوانید به صورت طولانی مدت از کفش چرم استفاده کنید.

پوشیدن کفش نامناسب به پاها آسیبی نمی رساند بلکه نگرانی در رابطه با آسیب های ستون فقراتی و مشابه آن است. از همین رو هنگام خرید باید به این موضوع دقت کرد. تنه کفش نیز باید در عین انعطاف پذیری، مقاومت و استحکام داشته باشد تا در برابر فشارهای وارده، مقاومت کرده و شرایط آناتومیکی پا را حفظ کند.

قبل از پوشیدن کفش چرم زنانه در خیابان آن را در خانه بپوشید و به مدت ده الی بیست دقیقه در خانه قدم بزنید تا مطمئن شوید کفش از لحاظ اندازه و قالب با پای شما استانداردهای لازم را دارد. اگر حس کردید این کفش به پای شما آسیب خواهد زد کفش چرم زنانه را تعویض کنید.

سعی کنید کفش چرم زنانه خریداری شده مناسب پای شما باشد چرا که اگر کفش چرم زنانه به پا فشار وارد آورد بعد از مدتی در اعصاب و روحیه شما تاثیر منفی می گذارد و قدرت تصمیم گیری و مثبت اندیشی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کفش چرم زنانه را متناسب با کاربردی که از آن انتظار دارید خریداری کنید. اگر قصد استفاده برای پیاده روی دارید کفش چرم زنانه ای را انتخاب کنید که کفه آن ضخیم باشد زیرا وقتی که پیاده روی می کنید به پا فشار وارد می شود و کفی ضخیم ضربه ی وارد شده از قدم برداشتن را به پا کمتر می کند و اثرات آن بر کمر کمتر می شود.

 

حراج انواع کفش چرم طبیعی زنانه سورنا

بد نیست نگاهی هم به محصولات برند معتبر و شناخته شده چرم سورنا بیندازید. تولیدی سورنا در سراسر کشور دارای شعب متعددی میباشد که میتوانید لیست شعب را از فهرست سایت مشاهده نمایید. همینک تعدادی از محصولات تولید شده توسط برند سورنا را مشاهده میفرمایید:

پیشنهاد میشود جهت مشاهده تمامی محصولات سورنا شامل انواع کیف و کفش و نیم بوت و بوت چرم زنانه از صفحه فروشگاه کیف و کفش چرم دیدن نمایید.

 

افراد زیادی به خرید محصولات چرم علاقه دارند چرا که محصول چرم در کنار کیفیت و کارکرد فوق العاده حس خاص بودن را القا می کند. می خواهیم در ادامه به بررسی چهره های مشهور ایرانی که علاقه زیادی به محصولات چرم دارند و طرفدار پروپا قرص حراجی های چرم هستند بپردازیم.

سلبریتی های ایرانی پر و پا قرص حراجی های کفش و سایر محصولات چرم!

شماره یک طرفدار محصولات چرم، بهنوش طباطبایی!

این بازیگر به قدری به کیف و کفش چرم علاقمند است که به عنوان مدل محصولات چرم برای برندهای مختلف چرم کار کرده است. با باز کردن صفجه اینستاگرام خانم بهنوش بختیاری تقریبا نمایشگاه محصولات چرم مختلف را مشاهده خواهید کرد.

بهنوش طباطبایی مدل محصولات چرمی!
بهنوش طباطبایی مدل محصولات چرمی!

عاشقانه های ستاره راک با کفش های چرم خودش!

رضا یزدانی ستاره راک دیوانه وار عاشق کفش های چرم است. به گفته یکی از طرفدارانش که در بیشتر کنسرت های او حضور داشته است او همیشه در کنار کاپشن چرم مشکی خود کفش چرم مشکی خود را نیز به می پوشد!

همچنین به گفته یکی از نزدیکان رضا یزدانی، رضا در اکثر سفرهای خارجی خود سری به فروشگاه های حراجی کفش و سایر محصولات چرمی زده است!

رضا یزدانی با محصولات چرم در کنسرت خودش!
رضا یزدانی با محصولات چرم در کنسرت خودش!

ازسلبریتی های دیگری که به کالای چرم علاقمند هستند می توان پوریا پورسرخ، بهرام رادان و امیر مغاره (ماکان بند) را نام برد.

 

نظر شما در مورد کالای چرم چگونه است؟ اگر از کیف و کفش چرم استفاده کرده اید یا در حراجی های چرم شرکت داشته اید و به کالای چرم علاقه دارید، نظرتان را در قسمت نظرات ارسال کنید.

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.