Search

آشنایی با کیف شب و انواع آن

کیف زنانه مناسب برای لباس شب

فهرست مطالب

کیف را می‌توان از عناصر جدانشدنی استایل بانوان به شمار آورد. گذشته از نقشی که کیف‌ها در جابجایی وسایل مورد نیاز خانم‌ها دارند، این محصولات به دلیل نقش پر رنگی که در زیباتر دیده شدن تیپ زنان دارند، از مجبوب ترین اکسسوری ها به شمار می‌روند. بانوان دوست دارند متناسب با هر استایلی، از کیف‌های مختلفی استفاده کنند. به عنوان مثال به هنگام پوشیدن لباس شب، از کیف شب زنانه استفاده می‌شود که جلوه لباس را زیباتر و جذاب‌تر می‌کنند. این کیف‌ها با انواع دیگر، تفاوت‌هایی داشته و مخصوص استفاده در مجالس و مهمانی‌ها هستند.

کیف شب چیست؟

شاید با شنیدن نام کیف شب، این سؤال در ذهن شما ایجاد شود که منظور از این کیف‌ها، چیست؟ در دنیای مد و فشن، انواع کیف زنانه وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های ظاهری و قابلیت‌های مختلفی هستند. طراحان و صاحبان برندهای مطرح در دنیا، اقدام به تولید کیف‌هایی با شکل و ابعاد و در جنس‌ها و رنگ‌های مختلفی کرده‌اند. تولید این کیف‌ها در این راستا بوده که تمامی ‌سلایق، پوشش داده شده و افراد به هنگام حضور در موقعیت‌های مختلف، دغدغه‌ای از بابت نداشتن کیف مناسب نداشته باشند. نمونه‌ای از این مدل‌ها، کیف‌های شب هستند. منظور از آنها، کیف‌هایی است که بیشترین تناسب و همخوانی را لباس‌های شب دارند. شما می‌توانید به هنگام حضور در جشن‌ها و مهمانی‌ها که لباس شب به تن دارید از این کیف‌ها استفاده کرده و جلوه خاصی به استایل خود ببخشید.

به دلیل این که بانوان تمایل دارند در مهمانی‌ها راحت باشند، شرکت های تولیدکننده این محصولات، آنها را در مدل‌ها و ابعاد و با رنگ‌های متنوعی تهیه می‌کنند. جنس این کیف‌ها نیز با هم تفاوت دارند. در مورد ابعاد و رنگ، این شمایید که تصمیم خواهید گرفت؛ اما در مورد جنس آنها توصیه می‌شود کیف شب چرم طبیعی تهیه کنید. دلیل این توصیه نیز، طول عمر، دوام و ویژگی های بصری فوق العاده این محصولات می‌باشد.

چرا استفاده از کیف شب زنانه، اهمیت دارد؟

بانوان تمایل دارند تا انواع کیف را در کمد لباس خود داشته باشند. به این ترتیب در صورت نیاز می‌توانند به راحتی به آنها دسترسی داشته و متناسب با نوع لباس، موقعیتی که می‌خواهند در آن حضور پیدا کنند، کیف مناسبی را انتخاب کنند. کیف شب نیز جزو انواع کیف ضروری بانوان است، زیرا بانوان علاقه خاصی به پوشیدن لباس شب دارند. در واقع می‌توان چنین گفت که هیچ تیپی به اندازه استایلی لباس شب، برای بانوان جذابیت ندارد.

چرا استفاده از کیف شب زنانه، اهمیت دارد؟

خانم‌ها به هنگام پوشیدن این لباس‌ها به تک تک اکسسوری ها و جزئیات تیپ خود توجه می‌کنند، زیرا بر این اعتقادند که پوشش و لوازمی ‌که از آن استفاده می‌کنند نمادی از شخصیت و طرز تفکر آنها می‌باشد. از این رو بانوان علاقه دارند تا چند مدل از این کیف‌ها را داشته باشند. تولیدکنندگان نیز به این امر توجه کرده و این محصولات را در انواع کیف شب دخترانه و زنانه تولید می‌کنند.

انواع کیف شب زنانه

آنچه در مورد انتخاب کیف شب اهمیت دارد و جالب به نظر می‌رسد این است که در انتخاب آن‌ها، محدودیتی وجود ندارد. به این معنا که شما می‌توانید با مدل‌های مختلف لباس شب، اعم از لباس‌های دکلته، بلند و یا کوتاه، از کیف شب مجلسی استفاده کنید؛ اما برای این که بتوانید بیشترین هماهنگی را میان لباس و کیف مورد نظر ایجاد کنید لازم است به ابعاد کیفت، طرح و رنگ آنها و همچنین مدل این کیف‌ها توجه کنید. یک نکته مهم دیگر این است که گذشته از زیبایی، به راحتی استفاده و حمل و نقل آنها نیز توجه کنید. به این منظور توصیه می‌شود از کیف شب زنانه چرم استفاده نمایید. این مدل‌ها، انعطاف پذیری خوبی داشته و می‌توانید در هر مجلسی به راحتی از آنها استفاده کنید.

مشاهده محصولات کیف چرم زنانه

برای این که بتوانید بر اساس نوع و ظاهر لباس شب خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید، می‌توانید از انواع مدل‌ها نظیر کیف کلاچ، کلی و باگت که در ادامه معرفی می‌شوند استفاده کنید.

کیف کلاچ

از محبوبت ترین و پر مصرف‌ترین انواع کیف لباس شب می‌توان به کیف‌های کلاچ اشاره کرد. این مدل را می‌توان در اغلب مهمانی و مراسمات در دست بانوان مشاهده کرد. از ویژگی های این کیف‌ها می‌توان به کوچک و کم جا بودن آنها اشاره کرد. با استفاده از این مدل می‌توانید برخی از لوازم آرایشی ضروری، کارت اعتباری و یا مقداری پول نقد به همراه خود داشته باشید. در انتخاب رنگ نیز باید دقت کافی به خرج بدهید. توجه داشته باشید که به هنگام استفاده از این محصولات می‌توانید از تضاد رنگی استفاده کنید؛ یعنی با لباس سفید و یا کرم، از کیف‌های تیره رنگ استفاده کنید. در صورت خنثی بودن رنگ لباس، بهتر است از کیف‌هایی با رنگ خنثی، استفاده کنید.

کیف کلاچ

کیف‌های کلاچ در مدل‌های رسمی‌ و اسپرت طراحی شده‌اند. برای شرکت در مجالس رسمی ‌از کیف‌های رسمی ‌استفاده کنید؛ اما اگر قرار است در مجالس خودمانی شرکت و تیپ شما فانتزی است می‌توانید از کیف کلاچ با الگوی فانتزی و اسپرت استفاده نمایید. توجه داشته باشید که مهمترین نکته در استفاده از این کیف‌ها، طریقه دست گرفتن کیف است. این کیف‌ها را معمولاً در دست می‌گیرند، البته برخی از آنها دارای بندهای رودوشی نیز هستند که در این حالت می‌توانید آنها را بر روی دوش خود استفاده کنید.

کیف کلی

کیف‌های کلی (Kelly bag) را می‌توان جزو اولین کیف‌هایی دانست که بانوان در دوره‌های مختلف به استفاده از آنها تمایل نشان می‌دهند. این کیف‌ها به دلیل ابعاد مناسب و الگوی ایده آلی که دارند برای استفاده در موقعیت‌ها و مجالس مختلف، مناسب می‌باشند. شما می‌توانید متناسب با لباس شب خود و فرم و رنگ آن، کیف مد نظر خود را انتخاب کرده و از استفاده از آن نهایت لذت را ببرید. به دلیل این که ترکیب این کیف‌ها با لباس‌های شب مجلل، ترکیبی فوق العاده است، بانوان به استفاده از آنها تمایل زیادی نشان می‌دهند.

چنانچه این کیف‌ها، گزینه مناسب شما برای استفاده در مجالس باشد می‌توانید از انواع لباس‌های شب نیز استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی این محصولات را با لباس‌هایی چون مانتو، کت و شلوار و یا لباس‌های اسپرت ست کنید. لازم به ذکر است که اندازه این کیف‌ها در مقایسه با انواع قبلی، کمی ‌بزرگتر است. البته شما می‌توانید آنها را در ابعاد کوچک و یا متوسط نیز تهیه کنید. در صورت تمایل به خرید کیف  چرم زنانه مجلسی دارید، کیف مدل کلی، بهترین انتخاب شما خواهد بود.

کیف باگت

نوع دیگر کیف‌های مناسب برای لباس شب، کیف‌های باگت هستند. این کیف‌ها نوعی کیف دستی کوچک مجلسی زنانه هستند. تولیدکنندگان آنها، این محصولات را در دو نوع کژوال و مجلسی تهیه می‌کنند که مدل‌های مجلسی را می‌توان با خیال راحت برای استفاده در مهمانی‌ها مورد استفاده قرار داد. این محصولات دارای بندهای کوتاهی هستند که می‌توان آنها را از ساق دست، آویزان کرده و یا در دست نگه داشت. شما می‌توانید این محصولات را به راحتی با انواع لباس شب ست کرده و در مجالس بدرخشید. استفاده از این کیف‌ها به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبکی که دارند می‌تواند شما را از عوارض کیف سنگین در امان نگه دارد. به این ترتیب شما به هنگام حضور در مهمانی‌ها، به هیچ عنوان خسته نشده و حس ناخوشایندی نخواهید داشت.

کیف باگت

کلام آخر

برند چرم سورنا از به نام‌ترین برندهای فعال در حوزه تهیه کیف و کفش با استفاده از چرم طبیعی است. این برند در تولید محصولات خود، اصل مشتری مداری را اولویت کار خود قرار داده است. از این رو تمام تلاش خود را کرده تا بهترین و باکیفیت‌ترین کیف‌های مجلسی را به مشتریان ارائه کند. شما می‌توانید از محصولات متنوع این برند دیدن کرده و کیفی متناسب با سلیقه و خواست خود را با بهترین قیمت‌ها خریداری کنید.

 

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.