Search

3 الگو جذاب کیف پول چرم دست دوز [راهنمای جامع]

الگو مدل کیف پول چرم دست دوز

فهرست مطالب

با استفاده از هنر چرم دوزی می توان کیف پول چرم دست دوز زنانه هیه کرد. دوخت این نوع کیف ها علاوه بر مواد مورد نیاز و همچنین مهارت چرم دوزی، نیاز به الگو کیف پول چرم نیز دارد. شاید با این هنر آشنایی داشته باشید؛ اما ندانید که چگونه الگویی برای دوخت کیف پول چرم، رسم کنید. در این مقاله، الگوی چند مدل کیف پول دست دوز زنانه را آموزش خواهیم داد. با استفاده از این آموزش ها می توانید کیف پول زیبایی تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

الگو کیف پول چرم 3 لت

الگوی کیف پول چرم 3 لت

یکی از کیف هایی که بانوان مورد استفاده قرار می دهند کیف پول 3 بخشی می باشد. این نوع کیف ها به دلیل جادار بودن و داشتن قسمتی برای نگهداری از کارت های ملی، عابر بانک و … کارایی بالایی دارند و همینطور بسیار مناسب ست کردن با نیم بوت و بوت چرم زنانه می باشد. به همین منظور در این قسمت از مقاله به آموزش ترسیم الگو کیف پول چرم 3 لت زنانه پرداخته ایم. به منظور رسم الگوی این کیف باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا مستطیلی ترسیم کنید که عرض آن برابر 19 سانتی متر باشد. عرض کیف نیز برابر با 26 سانتی متر است (البته عرض مستطیل در الگوهای مختلف، بسته به خواست و سلیقه خودتان، متغیر است). این مستطیل بخش بیرونی کیف را شامل می شود. الگو را روی چرم قرار داده و برش دهید و چرم را به آستر بچسبانید.
  2. حال برای تهیه مدل کیف پول چرم دست دوز زنانه 3 لتی باید مستطیل هایی به ابعاد 19*9 (A)، 19* 8 (B) و 19*5 (C) رسم کنید. آنها را بر روی چرم گذاشته و برش دهید.
  3. در مستطیل A دو مستطیل دیگر برش دهید. این مستطیل ها برای جای دادن عکس بوده و باید از هم 2 سانتی متر و از کنارها، 1.5 سانتی متر فاصله داشته باشند. کمی بالاتر از این مستطیل ها را برش زده و طلق را به این بخش ها متصل کنید. حال، این الگوی برش خورده را بر روی مستطیل بزرگ و با استفاده از چسب، وصل نمایید. کناره های کار را با دوخت اریب به هم وصل کنید.
  4. مستطیل B که قسمتی از الگو کیف پول زنانه چرم دست دوز است به منظور ایجاد جاکارتی در نظر گرفته شده است. شما می توانید سه برش به صورت عمودی و دو برش به صورت افقی بر روی آن ایجاد نمایید. این برش ها باید از لبه چرم، 1.5 سانتی متر فاصله داشته باشند. جاکارتی های افقی را آسترکشی کرده و سپس سراغ آسترکشی جاکارتی های عمودی بروید. سپس با دوخت اریب، لبه های مستطیل بزرگ و مستطیل B را به هم وصل نمایید.
  5. در این الگو کیف پول دست دوز زنانه، مستطیل C را در طرح دلخواه درآورید. می توانید کناره های آن را به صورت اریب برش دهید و یا بگذارید به شکل مستطیل بماند. در وسط مستطیل و 1.5 سانتی متر پایین تر از لبه کار، دکمه آهنربایی را به قسمت C وصل کرده و الگو را به مستطیل اصلی وصل کنید. لبه های این قسمت را نیز با دوخت اریب بدوزید.
  6. در نهایت نیز بخش دومی دکمه آهن ربایی را به قسمت پشتی مستطیل A وصل کنید تا درب کیف به راحتی بسته شود.

الگو کیف پول دست دوز ساده

الگو کیف پول دست دوز ساده

الگو کیف پول چرم ساده نیز از دیگر مدل های جذابی است که طرفداران زیادی دارد. الگوی این کیف نیز همانند کیف 3 بخشی است. با این تفاوت که در آن، قسمت B حذف شده و به تناسب آن، عرض مستطیل بزرگ نیز کمتر شده است. در این الگو کیف پول دست دوز، می توانید درب کیف را یا به صورت زیپ دار و یا به صورت دکمه ای بدوزید.

الگو کیف پول زیپ دار

کیف پول زیپ دار دست دوز مدل دیگری است که مورد توجه بانوان قرار می گیرد. الگوی کیف پول چرمی دست دوز زنانه یا دخترانه که به صورت زیپ دار است نیز با الگویی که در قسمت قبل گفته شد تفاوت چندانی ندارد. فقط در این الگو، تمامی قسمت ها دارای عرض برابری بوده و مابین مستطیل B و A یک بخش دیگر نیز تعیین می شود. این قسمت به صورت زیپ دار است و پول ها در آن جای می گیرند. به همین منظور باید الگوی این قسمت را به صورت زیپ دار رسم کرده و بعد از برش چرم، آن را آستر کشی نمود. قسمت B بر روی این قسمت زیپ دار قرار می گیرد. اکثراً کیف پول های دخترانه چرم با این الگو برش داده می شوند.

کلام آخر

چرم سورنا که تولید کننده انواع کیف چرم زنانه است محصولات خود را بر اساس الگوهای استاندارد و دقیق، برش داده و می دوزد. استفاده از الگو کیف پول چرمی باعث شده تا کیفیت دوخت و اندازه این محصولات، عالی باشد. شما برای تهیه انواع کیف های دست دوز چرم، می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و از محصولات متنوع آن دیدن نمایید.

مشاهده محصولات کیف چرم زنانه

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.