Search

آنچه درباره بوت و انواع آن باید بدانیم!

بوت چرم زنانه اداری

فهرست مطالب

در این مقاله میخواهیم اطلاعاتی در خصوص انواع بوت و نیم بوت زنانه چرم به شما عزیزان انتقال دهیم. با ما همراه باشید.

کفش بوت چیست؟

به طور کلی کفش هایی که مناسب فصل سرما می‌باشند به نام بوت، پوتین و یا چکمه شناخته می‌شوند و دسته بندی های متفاوتی دارند. متداولترین معیار های دسته بندی ارتفاع ساق، نوع پاشنه، جنس رویه و همچنین دارا بودن یا نبودن بند می‌باشند. در ادامه می‌خواهیم به بررسی چند مدل از بوت زنانه بپردازیم. از قسمت بوت چرم زنانه سورنا حتما دیدن فرمایید!

 

تفاوت بوت های زنانه از لحاظ ارتفاع:

بوت ها به سه دسته کلی بوت(Boots)، نیم بوت(Ankle Boots) و بوتی(Booties) تقسیم می‌شوند که این دسته بندی بر آنطور که مشخص است بر اساس ارتفاع ساق می‌باشد.  برای مشاهده محصولات نیم بوت سورنا میتوانید به صفحه نیم بوت چرم زنانه مراجعه کنید.

بوتی اصطلاحا به کفشی گفته می‌شود که ارتفاع آن دقیقا تا مچ پا می‌باشد و این در حالی است که نیم بوت به کفش زنانه ای گفته می‌شود که مچ پا را به طور کامل در بر بگیرد ولی پایین تر از ماهیچه ساق پا را بپوشاند اما دسته سوم یعنی بوت، دسته ای کلی است که تمامی موارد ذکر شده را در بر گرفته و علاوه بر آن کفش هایی که ارتفاع اشان تا زیر زانو یا بالای زانو می‌باشند را نیز شامل می‌شود.

بوت چلسی(Chelsea Boots):

نیم بوتی با استایل Slim Fit می‌باشد که دارای زیپ یا پنل کشی می‌باشد و قابلیت ارتجاعی در کناره های کفش دارد و اغلب پاشنه ای کوتاه دارد. جنس این مدل بوت نبوک و چرم براق است و از مزایای این مدل بوت قابلیت بالای ست شدن و انطباق پذیری با انواع لباس هاست.

بوت سوارکاری(Riding Boots):

بوت سوارکاری یک نمونه مجدد طراحی شده بوت های فنی سوارکاری است. بوت های اختصاصی سوارکاری ویژگی هایی از  قبیل پنجه بسیار محکم را دارند اما پس از راهیابی به صنعت مد و طراحی مجدد دیگر این قبیل ویژگی های فنی در آن ها لحاظ نشده اند.

بوت بندی(Lace up Boots):

ارتفاع این دسته از بوت متفاوت می‌باشد و مشخصه کلی آن ظاهر ارتشی و خشن می‌باشد که به طور زیبایی با ظرافت های طراحی زنانه و پاشنه ای بلند ترکیب می‌شوند که می‌تواند بسیار دلنشین باشد.
از معروف ترین مدل های این بوت می‌توان به Combat Boots و Timberland Boots اشاره کرد که جلوه بسیار خوبی با مانتوهای کوتاه دارند.

بوت آگ(UGG Boots):

مبدا طراحی این بوت پوستی کشور استرالیا و نیوزلند می‌باشد؛ جنس درون این بوت از پشم گوسفند و جنس بیرونی ان از پوست دباغی شده گوسفند می‌باشد اما امروزه اکثر این مدل بوت ها از الیاف مصوعی می‌باشند.

بوت خزدار(Fur Boots):

به کلیه بوت های زنانه ای که داخل یا بیرون آن ها از خز استفاده شده باشد بوت خزدار گفته می‌شود.

بوت جورابی(Sock Boots):

این بوت از ترکیب جالب زیره کفش و رویه جوراب بهره مند است و از لحاظ راحتی در پوشش، شیک بودن و خوش استایلی محبوبیت زیادی دارند اما هنگام خرید این مدل باید دقت داشته باشید که حتما سایز پاهایتان باشد!

مشاهده محصولات بوت چرم زنانه

سخن نویسنده : حال که در خصوص بوت چرم زنانه اطلاعات لازم را کسب نمودید میتوانید از صفحه فروشگاه چرم سورنا دیدن کنید تا از جزئیات و تصاویر آخرین تولیدات بوت و نیم بوت و… sorenaleather.com مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نکات قبل از خرید بوت چرم زنانه، کلیک نمایید.

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.