Search

چرا باید کفش دست دوز بخریم؟ [4 مزیت کفش دست دوز]

چرا باید کفش دست دوز بخریم؟

فهرست مطالب

کفاشان توصیه می کنند که به هنگام انتخاب کفش، خرید کفش دست دوز را در اولویت قرار دهید. شما می توانید با سفارش کفش دست دوز، آن را در سایز و با طراحی مورد نظر خود خریداری نمایید. البته امروزه اکثر کفش هایی که در بازار با عنوان دست دوز به فروش می رسند کاملاً دست دوز نیستند. زیرا در تولید آنها از دستگاه هایی نظیر دستگاه سمباده زنی یا دستگاه دوخت و … استفاده می شود. کفش های دست دوز به دلیل انجام دوخت توسط دست، ظرافت مدل های کارخانه ای را ندارند؛ اما از ظاهری بسیار زیبا و لوکس برخوردار هستند. شاید از خود بپرسید که چرا باید کفش چرم دست دوز بخریم؟ هدف از نگارش این مقاله، پاسخ به همین سؤال است؛ پس ما را همراهی کنید.

تفاوت کفش معمولی و دست دوز چرمی

تفاوت کفش های معمولی و دست دوز چرم

برای این که دلایل توصیه به خرید انواع مدل کفش چرم دست دوز زنانه و مردانه را متوجه شوید؛ باید تفاوت این گونه کفش ها با نوع معمولی را بررسی کنید. یکی از این تفاوت ها این است که طراحی نهایی کفش های دست دوز را می توان بر اساس سلیقه مشتری، تغییر داد؛ اما کفش های کارخانه ای و معمولی این گونه نیستند. سایر تفاوت های انواع مدل کفش چرم دست دوز با معمولی عبارتند از:

  • متریال مورد استفاده
  • نحوه تولید
  • طول عمر کفش
  • تفاوت در قیمت

را در ادامه این موارد را بیشتر توضیح خواهیم داد.

تفاوت در متریال مورد استفاده

برندهای معتبر تولیدکننده کفش تمام چرم دست دوز، از چرم گوساله ایتالیایی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. این در حالی است که برای تولید کفش های معمولی، از چرم مصنوعی استفاده می شود. با توجه به این که در تولید کفش چرم مردانه و زنانه از کفی های چرمی استفاده شده، احتمال این که این کفی ها خراب شوند بسیار پایین است. دلیل این امر نیز انعطاف پذیری بالای چرم اصل می باشد. در کفش های معمولی به جای کفی های چرمی، از کفی های فایبر گلاس و پلاستیکی استفاده می گردد. همین موضوع نیز دلیلی بر خراب شدن زود هنگام کف کفش های معمولی است.

تفاوت در نحوه تولید

یکی دیگر از تفاوت های این محصولات، تفاوت در مراحل ساخت کفش دست دوز و معمولی است. در کفش دست دوز زنانه و مدل های دیگر، چرمی که قرار است در بخش زیرین نصب شود با استفاده از میخ به آن متصل می گردد. پس از ساخت رویه و کفی کفش از چرم، سه روز به آن زمان داده می شود تا استراحت کرده و خشک شود. همین ویژگی ها باعث می گردد تا تولید کفش چرمی دست دوز در برند سورنا، مدت زمان زیادی طول بکشد. این در حالی است در تولید مدل های کارخانه ای، تمامی مراحل با استفاده از ماشین آلات مخصوص انجام می شود. بر همین اساس نیز می توان حجم انبوهی از آن ها را در مدت زمان کمی، تولید نمود.

تفاوت در طول عمر کفش

مدل های مختلف کفش های دست دوز نظیر کفش چرم زنانه دست دوز، دارای طول عمر زیادی می باشند. از آن جایی که در تولید این محصولات از چرمی با درجه خلوص بالا و دارای انعطاف پذیری قابل قبول استفاده می شود طول عمر کفش، زیاد است. در ضمن دوخت کفش چرم دست دوز همان گونه که از نام آن برمی آید با استفاده از دست انجام شده و کیفیت بالایی دارد. شما می توانید این کفش ها را با خیال راحت به هنگام بارندگی یا زمان هایی که هوا گرم است استفاده کنید؛ اما کفش های کارخانه ای این گونه نیستند. کف و رویه آنها ممکن است تحت تأثیر تغییرات دمایی و یا جذب رطوبت، آسیب دیده و خراب شود.

مشاهده محصولات کفش چرم زنانه

تفاوت در طول عمر کفش دست دوز چرمی

تفاوت در قیمت ها

کفش دست دوز ایرانی با کیفیت بی نظیری که دارد، از شهرت جهانی برخوردار است. دلیل این محبویت نیز ویژگی هایی است که در بخش های قبلی به آنها اشاره شد. با توجه به این کیفیت بالا و استفاده از متریال درجه یک، قیمت کفش چرم دست دوز نیز در مقایسه با کفش های معمولی، بالاتر می باشد؛ اما توجه داشته باشید که طول عمر بالای این محصولات، توجیه مناسبی برای این قیمت ها است.

کلام آخر

فروشگاه کیف و کفش چرم سورنا یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان انواع کفش دست دوز چرمی و نیم بوت زنانه است. این برند با استفاده از کفاشان مجرب و چیره دست، اقدام به تولید انواع کفش چرم دست دوز در مدل ها و سایزهای مختلف نموده است. برای آشنایی با محصولات این برند و همچنین خرید آنلاین این محصولات می توانید از  بخش فروشگاه این مجموعه دیدن نمایید.

 

 

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.