Search

راهنمای ست کردن بوت ساق بلند زنانه با لباس

بوت ساق بلند زنانه

فهرست مطالب

بوت ساق بلند را می توان در کمد لباس اکثر خانم ها مشاهده کرد. بوت ها دارای جلوه زیبایی بوده و باعث می شوند تا استایل شما، جذاب به نظر برسد. شما می توانید انواع بوت را با لباس های مختلفی ست کرده و در مجالس و مهمانی ها و یا حتی در محل کار نیز بپوشید. با ما در این مقاله همراه باشید تا با نحوه ست کردن انواع بوت ساق بلند دخترانه و زنانه با لباس های مختلف را یاد بگیرید.

پوشیدن بوت ساق بلند با دامن

یکی از بهترین ایده ها برای پوشیدن بوت ساق بلند زنانه، ست کردن آن با دامن است. شما بر اساس مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید می توانید دامن ماکسی بلند و یا دامن های کوتاه را انتخاب کرده و با این بوت ها ست کنید. برای بانوان، ست کردن دامن ماکسی بلند با یک چکمه بلند زنانه می تواند انتخابی ایده آل باشد. البته پوشیدن این بوت ها با دامن های پرچین، کلوش و دامن های تنگ نیز می تواند جلوه ای زیبا را به وجود آورد.

دختران جوان هم برای این که نمایی زیبا از تناسب اندام خود را به نمایش بگذارند می توانند ست چکمه های دخترانه و دامن کوتاه را انتخاب کنند. بسته به سلیقه یا جنس دامن می توانید از انواع بوت ساق بلند جیر، چرم، ورنی و … استفاده کنید. رنگ بوت ها را متناسب با رنگ لباسی که می پوشید انتخاب نمایید تا زیبایی تان دو چندان شود.

راهنما ست کردن بوت ساق بلند زنانه

بوت ساق بلند و پیراهن

ست بوت چرم زنانه یا جیر را با پیراهن، امتحان کنید. حتماً متوجه خواهید شد که بسیار شیک و متفاوت به نظر می رسید. بسیاری از بانوان از این موضوع بی خبر هستند و به همین سبب نیز از پوشیدن بوت با پیراهن، اجتناب می کنند. شما می توانید انواع بوت را با یک پیراهن ساده بپوشید و فوق العاده شیک باشد. البته توصیه می کنیم از پوشیدن چکمه ساق بلند مجلسی با این پیراهن ها بپرهیزید. زیرا بوت های ساق بلند ساده و رسمی با پیراهن ها ترکیبی زیبا ایجاد می کنند. بوت ساق بلند مشکی یا بوت هایی که فاقد زرق برق باشند می توانند بهترین گزینه برای ست کردن با پیراهن باشند.

ست کردن شلوار جین با بوت ساق بلند

تصور کنید یک بوت پاشنه دار دخترانه را با یک شلوار جین ست کرده اید. آیا ستی بهتر از این هم سراغ دارید؟ ترکیب بوت ساق بلند اسپرت با یک شلوار جین جذب را همه ما به عنوان یک ترکیب عالی می شناسیم. البته این بدان معنا نیست که شما نمی توانید به جز بوت های اسپرت، شلوار جین را با بوت های دیگری نظیر بوت ساق بلند مجلسی و … ست کنید. شما بر اساس سلیقه خود می توانید این نوع شلوارها را با بوت های مختلفی چون بوت های ساق بلند شیک،  بوت ساق بلند چرم، جیر و …  و حتی با نیم بوت چرم زنانه نیز ست نمایید.

پوشیدن بوت ساق بلند در زمستان

زمانی که صحبت از بوت های ساق بلند باشد ناخودآگاه به یاد ست های زمستانی می افتیم. پوتین های زمستانی زنانه و چکمه دخترانه ساق بلند را می توانید در زمستان با انواع لباس ها بپوشید. می توانید این بوت ها را با پیراهن، دامن و شلوارهای مختلفی ست کرده و در زمستان بپوشید. اگر تصمیم گرفته اید از ترکیب بوت و دامن یا پیراهن استفاده کنید حتماً جوراب شلواری مناسبی نیز تهیه نمایید. بوت خزدار زنانه با شلوارهای جذب می تواند انتخاب مناسبی باشد که باعث شود توجه همه به شما جلب گردد.

نکات ست کردن بوت ساق بلند با لباس

حال که با برخی از ست های بوت ساق بلند با لباس ها آشنا شدید لازم است چند نکته را نیز یادآوری کنیم. با رعایت این نکات، از محدودیت های استفاده از این بوت ها آشنا خواهید شد.

  • از پوشیدن بوت های بلند دخترانه و زنانه با شلوارهای بگی یا پیلی دار خودداری کنید.
  • تصور کنید که یک بوت عسلی زنانه را با یک شلوار جین دم پاگشاد ست کرده اید. تصویری که از این ست دارید حتماً تصویری ناخوشایند خواهد بود. پس، از ست کردن این بوت ها با شلوارهای دم پاگشاد پرهیز کنید.
  • ست کردن بوت های ساق بلند با شلوارک، ایده ای ناشیانه است.

برند چرم سورنا، یکی از برندهایی است که در زمینه تولید و فروش انواع بوت ها و کفش های چرمی فعالیت می کند. تمامی محصولات این برند دارای کیفیت بی نظیری بوده و با قیمت مناسب به فروش می رسند. شما می توانید برای خرید اینترنتی بوت ساق بلند زنانه از محصولات چرم سورنا دیدن نمایید.

مشاهده محصولات بوت چرم زنانه

بوت ساق بلند زنانه چرم

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.