Search

آشنایی با انواع شلوار لی زنانه

جذاب‌ترین انواع شلوار لی زنانه

فهرست مطالب

شلوار لی زنانه یکی از آیتم‌هایی است که تقریباً در کمد تمام خانم‌ها یافت می‌شود. می‌توان گفت با داشتن یک یا چند عدد از انواع شلوار جین زنانه دیگر خیالتان از بابت درست کردن استایل با کیف چرم زنانه راحت است. اگر خودتان خانم هستید و یا در کنار آن‌ها زندگی می‌کنید، حتماً می‌دانید که ظاهرا هیچ وقت لباسی برای پوشیدن ندارند. البته که این حرف محض خنده بود ولی واقعاً خانم‌ها در موقع بیرون رفتن از منزل تقریباً همه این سؤال که « چه چیزی بپوشیم؟» را از خودشان می‌پرسند.

در صورتی که تعدادی از انواع شلوار لی زنانه در کمد داشته باشید و خرید کفش چرم را فراموش نکرده باشید، مشکل کم‌تری در انتخاب لباس خواهید داشت. انواع مدل شلوار زنانه دارای ویژگی‌هایی است که شما را در انتخاب استایل‌هایتان راحت‌تر می‌نماید. در این مطلب قصد داریم به معرفی کامل جذاب‌ترین انواع مدل‌های شلوار لی پرداخته و شما را با تمام آن‌ها آشنا نماییم.

محبوب ترین مدل های شلوار زنانه و دخترانه

شاید بتوان گفت تعداد بی‌نهایت سبک مختلف شلوار زنانه وجود دارد. اما ما در این جا به اختصار به چند مورد از مرسوم‌ترین و البته محبوب‌ترین انواع شلوار زنانه اشاره می‌کنیم.

  • شلوارهای سرهمی: یکی از خاص‌ترین مدل‌ها در بین دختران جوان است و از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • شلوارک‌ها: ویژگی اصلی شان این است که طول آن‌ها تا زانو یا کمی بیشتر است.
  • شلوارهای بگی دخترانه: اصولاً شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر آن‌ها کش تعبیه می‌شود.
  • شلوار لگ: به دلیل راحتی از محبوبیت خاصی برخوردار است. این نوع شلوار همانند ساپورت به پا می‌چسبد اما از ساپورت ضخیم‌تر است. لگ‌ها به نوعی پوشش غیررسمی به حساب می‌آیند و جنس آن از مواد با ضخامت کشسان است.
  • شلوار اسلش دخترانه: مثل شلوار دم پا گت، شلوار مام فیت، که مدل اصلی این شلوارها بر روی کمر و دور مچ پا از کش استفاده می‌شود.
  • شلوار لوله تفنگی: این نوع شلوارها که در قسمت پایین تنه کاملاً چسبان هستند اغلب در میان دختران لاغر اندام طرفداران زیادی دارد. در دنیای مد و طراحی به این شلوارها شلوار سیگاری نیز گفته می‌شود.

شلوار جاگر زنانه

شلوارهای جاگر در اصل برای ورزش کردن ساخته شده‌اند، اما به دلیل راحتی و جذاب بودن آن‌ها در استایل‌های مختلف نیز از آن استفاده می‌شود. طراحی این شلوارها به گونه‌ای است که پارچه شلوار درست در بالای مچ پا کش قرار دارد و باعث بهتر دیده شدن کفش‌ها در استایل شما می‌شود. جنس پارچه به کار رفته در شلوارهای جاگر اغلب جین، لین، کتان و ابریشمی است. در حال حاضر این مدل یکی از ترندهای مد روز و استایل به شمار می‌رود که به دلیل مناسب بودن آن با استایل‌های راحتی همچون کژوال موردپسند جوانان قرار گرفته است.

 شلوار جاگر زنانه

شلوار مام استایل زنانه

این شلوار در صورتی که صحیح ست شود می‌تواند استایل بسیار خاص و شیکی را برای شما بسازد. راحتی این مدل شلوار لی زنانه بیشتر از سایر مدل‌ها است. مام استایل فاق بلند بوده و هیچ تنگی بر روی اندام ندارد. همین راحتی سبب شده تا شلوار مام فیت طرفداران زیادی داشته باشد. رنگ‌های مختلف این مدل را می‌توان در بازار پیدا کرد. اما رنگ مشکی این شلوار در صورتی که با لباس‌های مناسب ست گردد می‌تواند استایل اسپرت زیبایی را برای شما ایجاد کند. این مدل به دلیل راحتی و گشادی انتخاب بسیار مناسبی برای خانم‌های تو پر است.

شلوار اسکینی زنانه

شلوار جین اسکینی مدل چسبان و اندامی شلوار لی زنانه می‌باشد. این مدل جین معمولاً در کمد هر خانمی پیدا می‌شود. پوشیدن این مدل شلوار جذب زنانه استایل شیک و زیبایی را به وجود می‌آورد و همراه هر دو سبک رسمی و اسپرت قابل استفاده می‌باشد. یک تیشرت راحت و سفید با کفش اسپرت سفید می‌تواند بهترین استایل اسپرت را به همراه شلوار اسکینی آبی رنگ رقم بزند. همچنین می‌توانید در مناسبت‌های رسمی و مجلسی با پوشیدن کفش پاشنه بلند و بلوزی خوش رنگ از این شلوار دم پا کش دخترانه بهترین استفاده را بکنید. این ویژگی شلوار اسکینی باعث شده است تا افراد زیادی مایل به خریدن این مدل باشند.

شلوار اسکینی زنانه

شلوار لی دم پا گشاد

اگر از دسته افرادی هستید که به پوشیدن لباس‌های راحت عادت دارید حتماً یک شلوار دم پا گشاد درکمد خود داشته باشید. کت کوتاه به همراه کفش پاشنه بلند و لژدار در فصل زمستان با بلوز یقه اسکی بسیار جذاب می‌باشد.

شلوار لی راسته زنانه

شلوار لی راسته جز شلوارهای کلاسیک است که استایلی شیک و کلاسیک برای شما ایجاد می‌کند. صنعت مد و لباس همواره از این شلوار استفاده کرده است. این شلوار با هر نوع فرم بدنی هم‌خوانی دارد. مخصوصاً اگر قد کوتاه دارید پوشیدن شلوار راسته را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شلوار باعث کشیده‌تر به نظر رسیدن پاهای شما می‌شود و با شومیز، تیشرت‌های ساده و نوشته دار یا کت جین و دیگر کت‌های ساده پوشیده می‌شود.

شلوار جین زاپ دار زنانه

شلوار لی زاپ دار یا همان شلوار لی پاره طرفداران پر و پا قرصی دارد. این سبک مد در صنعت شلوار جین را در انواع آن می‌توانید مشاهده کنید. همه شلوارها می‌توانند زاپ داشته باشند و یا نداشته باشند. مقدار زاپ می‌تواند کم و یا زیاد باشد و حتی شلوار جین ساده را می‌توان زاپ دار کنید. همچنین با انواع شومیز، تی‌شرت، کت، مانتو جلو باز، کتونی و یا کفش قابل جلوه شیکی خواهد داشت.

شلوار زاپ دار زنانه

شلوار بوت کات زنانه

شلوار بوت کات به شلواری گفته می‌شود که راسته است اما از قسمت زانو به پایین کمی گشاد می‌شود. در حقیقت شلوار بوت کات نوعی شلوار دم پا گشاد است و انواع مختلفی دارد. این مدل شلوار باعث می‌شود پاها کشیده‌تر و صاف‌تر به نظر برسد و همه افراد با اندام‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند .اما برای افراد درشت اندام و سیبی شکل مناسب‌تر است. گشاد شدن در انتهای شلوار بوت کات باعث متعادل دیده شدن بدن می‌شود.

اشتراک‌گذاری مطلب

مطالب مرتبط

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.